کد خبر : 1648637 | 17 آبان 1398 ساعت 20:32 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف کونته: از صعود ناامید شده ام

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر اعتراف کرد این تیم شانس زیادی برای صعود در لیگ قهرمانان ندارد.

اعتراف کونته: از صعود ناامید شده ام

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیدار هفته قبل برابر دورتموند و علیرغم برتری با دو گل در نیمه اول، در نیمه دوم مغلوب دورتموند شده و در نهایت مغلوب شد. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ورونا، ابراز امیدواری کرد شکست در لیگ قهرمانان روی بازی این هفته تیمش تاثیری نگذارد.

 

آنتونیو کونته گفت: "اشتباهاتی انجام شده است، اما من نمی خواهم یک نفر را مقصر آن بدانم. من نمی دانم هیئت مدیره شرایط را درک کرده است یا خیر، اما من اینجا هستم تا آنچه را که در طول نه سال گذشته برای این باشگاه رخ داده است، تغییر دهم. ما همه کار می کنیم تا شرایط را بهبود بخشیم، زیرا ما اینتر هستیم. پشت درهای بسته، مدیران نخستین افرادی هستند که می دانند در آغاز فصل میشد کارهای بهتر انجام داد.

 

1449469

 

ما باید نسبت به موقعیت های خاص آگاه باشیم، اما من به بازیکنانم ایمان دارم. آنها عملکرد فوق العاده ای داشته و البته با مشکلات زیادی روبرو هستند. متاسفم اگر کسی احساس می کند که وقتی بعضی اوقات صحبت می کنم این اشتباه است، اما همیشه استراتژی خاصی پشت صحبت ها وجود دارد.

 

پیروزی مقابل دورتموند می توانست شرایط اینتر در گروه را تغییر داده و شانس ما برای صعود را تغییر دهد. اما حالا باید با خود صادق بوده و بگوییم که درصد شانس صعود اینتر کاهش یافته و من از این موضوع کمی ناامید شده ام.

 

دیدار مقابل ورونا بازی آسانی نخواهد بود، ما باید ناامیدی ایجاد شده به خاطر شکست مقابل دورتموند را پشت سر بگذاریم و مطمئن شویم اثری روی این بازی نخواهد داشت. ما بیش از 30 گل به ثمر رسانده ایم، اما بیشتر از آنچه انتظار داشتیم دروازه اینتر باز شده و لازم است روی این ضعف کار کنیم."

دیدگاه‌ها