کد خبر : 1648642 | 17 آبان 1398 ساعت 20:56 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: تنها یک راه برای موفقیت داریم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است هر هفته لیگ برتر چالش جدیدی برای تیم اوست.

فرانک لمپارد: تنها یک راه برای موفقیت داریم


به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته و خود را از رتبه های میانی جدول حالا به رتبه چهارم و هم امتیاز با لسترسیتی رده سومی رسانده است. فرانک لمپارد معتقد است تنها راه پیشرفت برای آنها این است که حواس شان درگیر خودشان بوده و به مسائل دیگری توجه نکنند.

 

1448689

 

فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از میزبانی کریستال پالاس در روز شنبه گفت: "ما خودمان به آینه نگاه می کنیم. فراز و نشیب هایی وجود دارد و شما همیشه نمی توانید همه چیز را در چنین بازی هایی کنترل کنید. پالاس نیز مانند هر تیم دیگری مشکلات یا نقاط قوت خود را دارد.

 

اما تنها وظیفه ما این است که به شرایط خودمان نگاه کنیم. بعد از دیدار مقابل کریستال پالاس تعطیلات بازی های ملی فرا خواهد رسید و پس از آن باید در دیدار مقابل منچسترسیتی به میدان برویم. هر هفته چالش هایی را برای ما به ارمغان می آورد. در حال حاضر ما از عملکرد اخیر چلسی خوشحال هستیم، اما من همیشه فکر می کنم می توانیم خیلی بهتر شویم. از نظر من این تنها راه موفقیت است که ما نباید به جز شرایط خودمان، حواس خود را خیلی معطوف موارد دیگر کنیم."

 

شرایط بازیکنان: "راس بارکلی مشکل مستمری داشته و نمی تواند فردا چلسی را همراهی کند. من باید در مورد شرایط راس بارکلی با کادر فنی تیم ملی انگلیس صحبت کرده و اوضاع وی را برای ده روز آینده بررسی کنم، اما او قطعا در بازی فردای چلسی غایب است. میسون مونت نیز در لیست قرار دارد اما ما فردا صبح شرایط وی را بررسی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها