کد خبر : 1648665 | 17 آبان 1398 ساعت 23:45 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اولیور کان به گزینه های هدایت بایرن

اولیور کان، دروازه بان سابق بایرن مونیخ در مورد شرایط فعلی این تیم صحبت کرد.

واکنش اولیور کان به گزینه های هدایت بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج نیکو کوواچ در هفته گذشته، نام های زیادی به عنوان گزینه های احتمالی هدایت بایرن مونیخ مطرح شده است. اولیور کان معتقد است بایرن باید از استخدام نام های بزرگ اجتناب کرده و فردی متناسب با فلسفه هجومی این باشگاه انتخاب کند.

 

1356437

 

اولیور کان گفت: "تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه می آیند نیز می خواهند یک مسابقه جذاب فوتبال را ببینند. این بخشی از فلسفه بایرن است؛ مسلط، جذاب و رو به جلو، تیمی که از نظر سطح فنی و سرعتی به شکلی متفاوت از تیم های دیگر بازی کند. انتظارات بالا رفته و بایرن باید چنین فوتبالی ارائه دهد.

 

به نظر من بایرن مونیخ باید از نام های بزرگ دوری کرده و ببینید کدام مربی با توجه به سبک فوتبال این تیم مناسب است. نباید هر کسی شانس سرمربیگری در بایرن را داشته باشد و باید گزینه ها را بارها بررسی کرد. اگر به نسل امروز بازیکنان توجه کنید، آنچه در شرایط بحرانی قابل توجه بوده این است که: بازیکنان به ندرت علاقمندند مجله  دست بگیرند. آنها امروز از مربی انتظار دارند که او به طور پیش فرض برای ارائه فوتبال از سیستمی مناسب استفاده کند.

 

اخراج نیکو کوواچ؟ مشکلات دفاعی و اخراج ژروم بواتنگ در نهایت باعث شد شکست برابر فرانکفورت رقم بخورد. این نتیجه چندان تعجب آور نبود و چند هفته گذشته بایرن چیز جدیدی برای نشان دادن نداشت. دلایل زیادی وجود دارد اما همیشه مربی قربانی می شود."

دیدگاه‌ها