کد خبر : 1648672 | 18 آبان 1398 ساعت 00:11 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان راند اول رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان؛

سایپا در کرمان قهرمانی نیم فصل را جشن گرفت

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان با حواشی متعددی و البته کیفیت فنی قابل قبول با برگزاری رقابت های هفته سیزدهم به پایان رسید.

سایپا در کرمان قهرمانی نیم فصل را جشن گرفت

به گزارش "ورزش سه" صبح روز جمعه با برگزاری 5 مسابقه رقابت های نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان رسید؛ مسابقاتی که ابتدا با حضور 14 تیم دنبال می‌شد و تیم های شهرداری رشت و ستارگان دشت ورامین از مسابقات انصراف دادند تا تعداد تیم‌ها به عدد 12 تعدیل پیدا کند و برنامه مسابقات بارها دستخوش تغییرات شود. نکته جالب آن‌که نتایج ورامینی‌ها در نیم فصل نخست در جدول به دلیل آن‌که نیمی از مسابقات را برگزار کردند باقی مانده است و قرار است نیم فصل دوم با برنامه‌ای متمایز نسبت به نیم فصل اول مسابقات دنبال شود.

 

در مسابقات روز پایانی نیم فصل اول، در حساس ترین جدال مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز دو تیم مدعی قهرمانی با تساوی به پایان رسید تا با پیروزی 5 گله شاگردان نیلوفر اردلان در کرمان برابر دختران کویر مس، عنوان قهرمانی نیم فصل به خودروسازان پایتخت برسد؛ در دیدار جدال مهم هفته مشهدی‌ها در خانه، رهیاب گستر تهران را گلباران کردند و با درخشش فوق العاده و شش گله سارا شیربیگی موفق شدند با 11 گل برابر حریف خود به پیروزی برسند تا همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند. در دیگر مسابقات هفته هم نامی نو، مدافع عنوان قهرمانی در خانه از سد پویندگان فجر شیراز گذشت و نفت آبادان هم در جدال تیم های بحران زده توانست شهروند ساری را از پیش روی بردارد.

 

نتایج کامل هفته پایانی (سیزدهم) نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

* مس رفسنجان 1 - 1 شرکت ملی حفاری اهواز
* دختران کویر مس کرمان 1 - 5 سایپا تهران
* هیات فوتبال خراسان رضوی 11 - 3 رهیاب گستر تهران
* نامی نو اصفهان 6 - 3 پویندگان صنعت فجر شیراز
* پالایش نفت آبادان 2 - 1 شهروند ساری

دیدگاه‌ها