کد خبر : 1648766 | 18 آبان 1398 ساعت 13:47 | 119.4K بازدید | 0 دیدگاه

گران قیمت‌ترین نیمکت نشینان فوتبال اروپا را بشناسید

ستاره‌هایی که به نیمکت دوخته شده‌اند؛ الماس‌های تزئینی

در حال حاضر بازیکنان گران قیمت زیادی روی نیمکت تیم های اروپایی میخ کوب شده اند؛ موضوعی که کمی عجیب به نظر می رسد.

ستاره‌هایی که به نیمکت دوخته شده‌اند؛ الماس‌های تزئینی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از تیم ها هزینه های فراوانی برای خرید بازیکنان مختلف انجام داده اند تا از آن ها در ترکیب اصلی خود استفاده کنند اما در بسیاری از موارد این اتفاق رخ نداده است.

 

عثمان دمبله هنوز نتوانسته توانایی های خود را در بارسلونا به اثبات برساند. ریاض محرز نتوانسته عملکرد خود را در لستر برای منچسترسیتی نیز تکرار کند. همچنین لوکا یوویچ نیز فرصت زیادی برای حضور در ترکیب رئال مادرید پیدا نکرده است. 

 

در این جا قصد داریم گزارشی پیرامون این موضوع ارائه دهیم و بازیکنانی که بیش از 40 میلیون یورو برای آن ها هزینه شده اما نتوانسته اند در ترکیب تیم هایشان حضور ثابت داشته باشند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

عثمان دمبله(از دورتموند به بارسلونا با 125 میلیون یورو)

 

1450326


این فرانسوی فرصت های زیادی برای حضور در ترکیب بارسلونا داشته اما در اثبات توانایی های خود ناموفق بوده است. آسیب دیدگی های پیاپی مهم ترین مشکل او بوده است؛ موضوعی که هنوز هم ادامه دارد و باعث شده این بازیکن نتواند قیمت بالای خود را توجیه کند. او پس از پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا، در فصل جدید تنها سه بازی را در ترکیب اصلی بلوگرانا آغاز کرده است.

 

 

خامس رودریگز(از موناکو به رئال مادرید با 75 میلیون یورو)

 

1450312


اگر چه در تابستان خامس رودریگز تا آستانه جدایی از لوس بلانکوس پیش رفت اما این کلمبیایی در نهایت در مادرید ماندگار شد و به نظر می رسد که زین الدین زیدان در این فصل روی او حساب می کند. در کیفیت بالای خامس هیچ تردیدی وجود ندارد مخصوصا پای چپ فوق العاده او که استثنایی است اما با این وجود وضعیت جسمانی او یک مشکل بزرگ به حساب می آید. خامس در این فصل 4 بازی را به عنوان بازیکن اصلی آغاز کرده اما از بازی مقابل مایورکا تا به حال به دلیل مصدومیت از ترکیب رئال مادرید دور بوده است.

 

 

ریاض محرز(از لستر به منچسترسیتی با 67 میلیون یورو)

 

 

1450313


محرز با وجود بازیکنانی نظیر داوید سیلوا، کوین دی بروینه و برناردو سیلوا تنها 458 دقیقه در ترکیب سیتی حاضر بوده است و در 5 دیدار به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است.

 

 

ژائو کانسلو(از یوونتوس به منچسترسیتی با 65 میلیون یورو)

 

1450314


گواردیولا اعتراف کرده که کانسلو تلاش بسیار زیادی انجام می دهد تا خود را به ترکیب اصلی سیتی برساند اما با وجود این صحبت های سرمربی سیتی، ستاره پرتغالی تنها در سه بازی این فصل به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است. 

 

 

آنتونی مارسیال(از موناکو به منچستریونایتد با 60 میلیون یورو)

 

1450315


به نظر می رسد که اوله گنار سولسشر حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده باشد. با این وجود مصدومیت های مارسیال باعث شده که این بازیکن در برخی بازی ها به دلیل نا آمادگی روی نیمکت بنشیند. او در 5 بازی به عنوان بازیکن اصلی یونایتد به میدان رفته و 3 گل نیز به ثمر رسانده است. 

 

 

لوکا یوویچ(از فرانکفورت به رئال مادرید با 60 میلیون یورو)

 

1450316


این صربستانی برای پر کردن بخشی از جای خالی کریستیانو رونالدو به رئال مادرید آمد اما تا کنون 3 بار در ترکیب اصلی لوس بلانکوس قرار گرفته و تنها یک گل نیز به ثمر رسانده است.

 

 

نبی کیتا(از لایپزیش به لیورپول با 60 میلیون یورو)

 

1450317


او پس از مصدومیت فصل گذشته نتوانسته به فرم خوب قبلی بازگردد. کیتا در این فصل تنها 14 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است چرا که یورگن کلوپ بازیکنانی نظیر فابینیو، جوردن هندرسون، جورجینیو واینالدوم و چمبرلین را در خط هافبک در اختیار دارد.

 

 

ادر میلیتائو(از پورتو به رئال مادرید با 50 میلیون یورو)

 

1450323


او چند بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید حضور داشته است اما زوج سرخیو راموس و رافائل واران در خط دفاعی رئال مادرید بی جایگزین به نظر می رسد. 

 

 

فرلان مندی(از لیون به رئال مادرید با 48 میلیون یورو)

 

1450320


زیدان تا به حال 3 بار از مندی در ترکیب اصلی رئال مادرید استفاده کرده است اما مصدومیت او باعث عدم ثباتش شده است. 

 

 

مسوت اوزیل( از رئال مادرید به آرسنال با 47 میلیون یورو)

 

1450318


اوزیل این روزها شرایط سختی برای اثبات کیفیت خود دارد؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن در این فصل تنها 2 بازی را در ترکیب اصلی آرسنال آغاز کند. 

 

 

پرونده شوکودران مصطفی

 

1450325


چند بازیکن دیگر وجود دارند که با وجود مبلغ بالای 40 میلیون یورویی که برای آن ها پرداخت شده اما در اثبات خود نا موفق بوده اند. مصطفی، مدافع میانی آرسنال، با 41 میلیون یورو از والنسیا به آرسنال پیوست اما در فصل جدید حتی یک بار هم در لیگ برتر بازی نکرده است.

 

در عین حال چلسی نیز 64 میلیون یورو بابت کریستین پولیسیچ به دورتموند پرداخت کرد اما او هنوز توانایی های خود را نشان نداده است.

 

نمانیا ماتیچ با وجود انتقال 44 میلیون یورویی به چلسی اما حالا به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است. 

 

همچنین نیکو کواچ نیز تا اواخر حضورش در بایرن به دو بازیکن گران قیمت خود یعنی تولیسو و مارتینز اعتماد چندانی نداشت. 

 

1450321

 

*منبع: مارکا

دیدگاه‌ها