کد خبر : 1648809 | 18 آبان 1398 ساعت 16:45 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد یحیی از بازیکنان تازه‌وارد شهر خودرو

گل محمدی: حداقل به اندازه قرارداد خود بازی کنید

یحیی گل محمدی بدون اینکه اسمی از بازیکن خاصی ببرد، ضمن انتقاد از برخی شاگردان تازه وارد خود گفت: انتظار می‌رود برخی از بازیکنان حداقل به اندازه قراردادی که دارند برای ما بازی کنند.

گل محمدی: حداقل به اندازه قرارداد خود بازی کنید

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در گفت و گو با رادیو ورزش سخنان مهمی را در خصوص کیفیت پایین برخی از بازیکنانش و گله در مورد عدم وجود بازیکنی از شهر خودرو در تیم ملی به زبان آورد. او در ابتدا گفت: ما از 9 بازی، 20 امتیاز کسب کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. کسب دو امتیاز از هر بازی به طور میانگین، بالاتر از یک تیم خوب است و ما هم دو امتیاز بالاتر از آن نُرم بودیم. روز گذشته بازی خوبی مقابل پارس جنوبی ارائه کردیم و با گل زیبایی که زدیم، برنده شدیم. اکنون به یکقدمی صدر جدول رسیدیم و با شکست گل‌گهر در بازی عقب افتاده، به صدر صعود می‌کنیم.


وی در مورد بازی با پارس و سیستم دفاعی که ارائه کردند، گفت: هدف پارس کسب یک امتیاز بود و سیستم را کاملاً دفاعی چیدند. حریف با یک سوم دفاعی خود دفاع می‌کرد و سخت است مقابل تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند، موقعیت زیادی گلزنی داشته باشید. کنترل بازی دست ما بود و یکی دو فرصت گلزنی در نیمه نخست داشتیم که تبدیل به گل نشد. نیمه دوم به فشار خود بر پارس جنوبی ادامه دادیم و حسین مهربان پس از یک کار زیبای گروهی، گل زیبایی زد. این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که  مهربان برای ما انجام داد.


سرمربی شهر خودرو در ادامه سخنان مهمی به زبان آورد و گفت: باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم و توقعات بیشتری از بعضی بازیکنان دارم. به خصوص بازیکنانی که امسال به جمع ما اضافه شده‌اند، باید تلاش بیشتری داشته باشند. هواداران و مجموعه باشگاه شهر خودرو از این بازیکنان توقع دارند و با توجه به اینکه قرارداد خوبی با آنها بسته شده است، انتظار می‌رود حداقل به اندازه قرارداد خود برای ما بازی کنند.

 

1414428


وی درباره مصاحبه نکردن سید مهدی رحمتی و سروش رفیعی بعد از برد برابر پارس گفت: باید از خود بازیکنان بپرسید چرا مصاحبه نمی‌کنند، اما مطمئنم مدیران باشگاه و بنده چنین دستوری به بچه‌ها نداده‌ایم. پس از بازی بازیکن خسته است و شاید حرف‌هایی بزند که بعداً نتواند آن را جمع کند. این یک بحث شخصی است و باید از آن‌ها بپرسید.


چرا معتقدید که بازیکنان شما به سطح مورد نظری که دارید، نرسیده‌اند؟ گل محمدی در پاسخ به این سوال گفت: هر تیم، ظرفیت مشخصی دارد و نمی‌توانید بیش از ظرفیت آن به بازیکنان فشار وارد کنید. بازیکنان ما از لحاظ ذهنی خوب هستند و وضعیت فنی آنها هم مشخص است. آنها را براساس توانایی‌هایی که دارند، در یک تیم قرار دادیم و نقطه قوت ما، برتری گروهی بر حریف است و در قالب یک تیم بسیار خوب هستیم. ما اگر گل‌گهر را ببریم،‌ به صدر جدول صعود می‌کنیم، اما یک بازیکن شهر خودرو هم به تیم ملی دعوت نشده است. امیدوارم نگاه بهتری به تیم ما بشود و ما هم باید نقاط ضعف خود را با دوندگی بیشتر و نیز پیاده کردن وظایف محوله در زمین برطرف کنیم.


سرمربی شهر خودرو با تشریح گفت و گوی خود با وحید هاشمیان گفت: حدود 20 روز پیش با او صحبت کردم که هاشمیان گفت حداقل یک بازیکن شهر خودرو می‌تواند به تیم ملی اضافه شود. هاشمیان نظر خیلی مثبتی داشت، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنی از ما به تیم ملی دعوت نشد. بازیکنان نباید ناامید شوند و باید بیشتر تلاش کنند تا با عملکرد خوب خود، به تیم ملی دعوت شوند.

 

دیدگاه‌ها