کد خبر : 1648825 | 18 آبان 1398 ساعت 17:17 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فیرمینو: دیدار مقابل سیتی شش امتیازی است

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، معتقد است که دیدار مقابل منچسترسیتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فیرمینو: دیدار مقابل سیتی شش امتیازی است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی فردا در یک دیدار حساس و نفس گیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لیورپول در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. شاگردان پپ گواردیولا اما با ۶ امتیاز کمتر نسبت به لیورپول در جایگاه دوم جدول قرار گرفته اند. لیورپول می تواند با پیروزی در دیدار فردا گام بلندی برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بر دارد.

 

1415470

 

در این بین، روبرتو فیرمینو معتقد است که بازی فردای تیمش مقابل منچسترسیتی یک جدال حساس و شش امتیازی به حساب می‌آید. او گفت: " این دیدار نیز مانند بازی های دیگر بسیار مهم است اما به دلیل اینکه هر دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین لحاظ یک بازی بسیار خاص به حساب می‌آید. سیتی کاملاً با سبک بازی ما آشنا است و ما نیز شناخت بسیار خوبی از آنها داریم. قطعاً برای پیروزی پا به این رقابت خواهیم گذاشت."

 

فیرمینو در ادامه گفت: "ما نباید شانس‌های زیادی را در اختیار حریف قرار دهیم. بازی فردا یک دیدار شش امتیازی است و ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم. لیورپول باید به خوبی دفاع کند و در حملات نیز فوق العاده ظاهر شود. امیدوارم که هواداران نیز در بازی فردا به عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و ما نیز بتوانیم با ارائه یک نمایش خوب برنده از زمین خارج شویم."

دیدگاه‌ها