کد خبر : 1648933 | 19 آبان 1398 ساعت 09:26 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی و جلسات تمرینی مهمی که از دست رفت

از 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی 13 بازیکن از لیگ داخلی هستند که این بازیکن ها از 4 باشگاه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در اردوی تیم ملی حضور دارند.

تیم ملی و جلسات تمرینی مهمی که از دست رفت

به گزارش "ورزش سه" ، با این وصف تمرینات تیم ملی با حضور این 13 بازیکن و به همراه 3 بازیکن شاغل در لیگ قطر از پنجشنبه گذشته ( با 16 بازیکن پس از پایان بازی تیمهایشان) می توانست شروع شود. همانطور که تیم ملی عراق همین روند را ادامه داد و دیروز به سمت اردن (محل برگزاری بازی) پرواز کرد تا تمرینات خود را قبل از بازی با ایران در آنجا ادامه دهد.


اما تمرینات تیم ملی از امروز  آغاز خواهد شد و این چند جلسه تمرینی احتمالا به دلیل مسائلی که بین ویلموتس و فدارسیون به وجود آمده از دست رفت تا شرایط برای تیم ملی سخت تر شود. اگرچه که 7 بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی در تیم ملی فردا و پس فردا می توانند به تیم ملی اضافه شوند. آنها پس از طی مسافت های طولانی تنها با 3 الی 4 جلسه تمرینی که آن هم حالت ریکاوری خواهد داشت برای بازی با عراق آماده خواهند شد.


 در حقیقت هفته دهم لیگ برتر برای تیمهای مدعی زودتر تمام شد تا زمان بیشتری در اختیار تیم ملی باشد. اما این فرصت از دست رفت و حالا تیم ملی ایران با چند جلسه تمرینی کمتر در مقابل عراق قرار می گیرد. در حالیکه عدم نتیجه گیری در مقابل عراق شرایط صعود به دور بعدی انتخابی جام جهانی 2022 را برای ما پیچیده می کند.


در تیمهای ملی که بازیکنان در طول سال کمتر از دو ماه در کنار هم تمرین می کنند حتی یک جلسه تمرینی بسیار حیاتی و مهم است.شما این را بهتر از ما می دانید آقای ویلموتس!

 

پژمان راهبر

دیدگاه‌ها