کد خبر : 1648934 | 19 آبان 1398 ساعت 09:20 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن مسی به رکورد رونالدو در هت‌تریک‌های لالیگا

لیونل مسی دیشب در جریان پیروزی 4-1 بارسلونا بر سلتاویگو موفق به هت‌تریک شد تا به سی و چهارمین هت‌تریک خود در لالیگا رسیده و از این نظر با رکورد کریستیانو رونالدو برابری کند.

رسیدن مسی به رکورد رونالدو در هت‌تریک‌های لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود ورزشگاه نوکمپ موفق شد سلتاویگو را 4-1 شکست داده و به صدر جدول لالیگا برسد. لیونل مسی ستاره بی چون و چرای این بازی بود و موفق شد هت‌تریک کند. مسی دو بار با دو ضربه آزاد تماشایی دروازه‌ حریف را باز کرد و یک بار هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

 

1450514

 

زمانی که مسی در دقیقه 48 بازی دیشب سومین گل خود را به ثمر رساند، هت‌تریک او سی  چهارمین هت‌تریکی بود که ابرستاره آرژانتینی در لالیگا برای تیمش بارسلونا ثبت می‌کرد. مسی به این ترتیب به رکورد کریستیانو رونالدو در بیشترین هت‌تریک در لالیگا رسید. این در حالی است که رونالدو حالا دیگر در رئال مادرید حضور ندارد و به یوونتوس در سری آ منتقل شده و در نتیجه مسی می‌تواند به زودی از او سبقت گرفته و تنها رکورددار بیشترین تعداد هت‌تریک در لیگ اسپانیا باشد.

 

اولین گل مسی در اواسط نیمه اول بازی با سلتاویگو از روی نقطه پنالتی زده شد. زمانی که بازیکنان حریف بعد از سانتر جونیور فیرپو مرتکب خطای هند شدند و مسی پنالتی اعلام شده را وارد دروازه سلتا کرد.

 

1450490

 

درحالیکه بیست دقیقه بعد لیونل مسی با دادن یک ضربه آزاد به حریف و دریافت کارت زرد، نقش مهمی در گل خوردن بارسلونا داشت، به فاصله کمی بعد از آن کارش را جبران کرد و با یک ضربه آزاد تماشایی بارسا را از حریف پیش انداخت. کمی بعد از شروع نیمه دوم باز هم یک ضربه آزاد برای بارسا بدست آمد تا مسی بار دیگر با درخشش در زدن ضربه ایستگاهی سومین گل خود و بارسا را به ثمر برساند و به رکورد رقیب سنتی‌اش کریستیانو رونالدو برسد.  

 

دیدگاه‌ها