کد خبر : 1648952 | 19 آبان 1398 ساعت 10:45 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مگر بارسا می‌تواند به مسی وابسته نباشد؟

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل سلتاویگو با هت‌تریک مسی گفت وابسته نبودن به این ابرستاره آرژانتینی غیرممکن است.

والورده: مگر بارسا می‌تواند به مسی وابسته نباشد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بارسلونا دیشب در خانه خود نوکمپ به لطف درخشش استثنایی دیگری از لیونل مسی و هت‌تریک او در این بازی موفق شد حریفش سلتاویگو را با نتیجه 4-1 شکست داده و با سقبت گرفتن از حریف سنتی‌اش رئال مادرید صدرنشین لالیگا شود، ارنستو والورده سرمربی این تیم اعتراف کرد که بارسلونا چاره‌ای به تکیه کردن به ابرستاره آرژانتینی ندارد و وابسته نبودن به مسی برای این تیم غیرممکن است.

 

1450544

 

هت‌تریک مسی در پایان هفته‌ای بدست آمد که با شکست 3-1 بارسا مقابل لوانته آغاز شده بود و بعد از آن با تساوی بدون گل خانگی مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان بدتر شده بود. بارسا در بازی دیشب مقابل سلتا هم نمایشی خارق‌العاده نداشت ولی به لطف درخشش استثنایی مسی و سه گل او موفق شد حریف را از پیش رو بردارد.

 

والورده که همیشه از سوی منتقدین متهم می‌شود که در زمان بازی‌های بارسا همه چیز را به لیونل مسی می‌سپارد بعد از بازی با اشاره به اهمیت او برای تیمش گفت:" وابسته نبودن به مسی غیرممکن است. او اینطوری است و همه چیز را از اساس تغییر می‌دهد. ما امروز روان بازی کردیم و مسی سه گل به ثمر رساند. حضور او برای ما یک مزیت است، مزیتی که حریفان ما از آن می‌ترسند".

 

1450542

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت:" وقتی مسی برنده می‌شود ما همه پیروز می‌شویم. ولی ما ده بازیکن دیگر داریم که کنار لئو بازی می‌کنند و هر کس کارش را انجام می‌دهد".

 

دیدگاه‌ها