کد خبر : 1648981 | 19 آبان 1398 ساعت 12:20 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال اصلا کیکی ندارد که اوزیل تزئینش باشد

تونی آدامز، اسطوره محبوب باشگاه آرسنال با حمایت از مسوت اوزیل می‌گوید مشکل آرسنال در مدیریت و استراتژی جذب بازیکن است و نه عملکرد ضعیف مسوت اوزیل.

آرسنال اصلا کیکی ندارد که اوزیل تزئینش باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 دیروز آرسنال مقابل لسترسیتی، تونی آدامز کاپیتان سابق و اسطوره محبوب این باشگاه با حمایت از مسوت اوزیل، ستاره آلمانی توپچی‌ها می‌گوید مشکل این روزهای آرسنال تا حد زیادی تقصیر مدیریت و استراتژی نادرست باشگاه در جذب بازیکن است و نه مسوت اوزیل. آدامز در صحبت های خود می‌گوید اوزیل مثل تزئین روی کیک است ولی آرسنال اصلا کیکی ندارد که بخواهد تزئینش کند.

 

1450593

 

آدامز بعد از شکست دیروز آرسنال مقابل لستر به تلویزیون اسکای اسپورتز گفت:" ما در حالی به لستر رفتیم که انتظار داشتیم روز خیلی سختی در انتظارمان باشد و همین اتفاق هم افتاد. این ذهنیت مسری است و وقتی رده‌های بالا چنین ذهنیتی داشته باشند به همه سرایت می‌کند".

 

این اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" چند سال است که باشگاه در جذب بازیکن خیلی بد عمل کرده. سرمربی با این وضعیت چاره‌ای ندارد جز اینکه حرص بخورد و کاری از دستش ساخته نباشد. سرزنش کردن اونای امری ساده است ولی او با آنچه در اختیار دارد کارش را می‌کند. مشکل آرسنال بزرگ تر از اینها است".

 

آدامز در ادامه درباره انتقادها از اوزیل گفت:" اوزیل باید مثل تزئین روی کیک باشد ولی آرسنال اصلا کیکی ندارد که او تزئینش باشد".  

 

دیدگاه‌ها