کد خبر : 1648989 | 19 آبان 1398 ساعت 13:01 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

از استیلی گرفته تا امیر حسین پیروانی

صعود به المپیک؛ این بار هم امیدوارند

تیم امید برای انجام دو بازی دوستانه امروز راهی اندونزی می شود و قرار است در روزهای 22 و 25 آبان با تیم امید این کشور بازی کند.

صعود به المپیک؛ این بار هم امیدوارند

به گزارش "ورزش سه"، اینبار حمید استیلی سرمربی تیم امید امیدوارتر از همیشه صحبت کرد. امیر حسین پیروانی که به تازگی به کادر فنی امید اضافه شده و پیش تر سرمربی تیم ملی جوانان و امید بوده و به همراه بازیکنان فعلی در قالب تیم جوانان به جام جهانی صعود کرده بود گفته اگر ذره ای در موفقیت تیم امید تردید داشتم به کادر فنی این تیم اضافه نمی شدم. بازیکنان هم همین شرایط روحی و روانی را دارند. آنها شرایط را خوب توصیف می کنند و هم قسم شده اند که به المپیک صعود کنند.

 

و به درستی که این صعود رویا نیست. تیم امید در بازی های گروهی با کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است. همین بچه ها در سال 2016 و در جام ملت ها جوانان با شکست ازبکستان به جام جهانی صعود کردند و چین را هم در یک بازی دوستانه در خاک این کشور 4-2 شکست دادند. حتی اگر تلاش ایران در برابر کره جنوبی با نتیجه همراه نباشد باز ایران می تواند با کسب 6 امتیاز یکی از دو تیم صعود کننده از گروه باشد و در ادامه همان طور که می دانید قرعه ایران برای صعود سخت نیست.

 

تیمی که از رویارویی با این تیم ها هراس داشته باشد بی شک المپیکی نخواهد شد و همان بهتر که این اتفاق رخ ندهد چرا که ما در صورت حضور در المپیک با تیم های بزرگ جهان رویارو خواهیم شد.

 

1443212

 

امیدها استرالیا را شکست دادند. باید اندونزی را هم شکست دهند تا شخصیت برد پیدا کنند. شخصیت برنده بودن. امیدها باید بد اندیشی را از خود دور کنند بیشتر بازیکنان این تیم بازیکنان سابق تیم ملی نوجوانان  و جوانان هستند که صعود به جام جهانی و بازی در این تورنمنت را تجربه کرده اند. بی شک صعود به المپیک سختر از صعود به جام جهانی نیست.مقدماتی المپیک مثل جام ملت ها با حضور 16 تیم برگزار می شود و در نهایت 4 تیم صعود خواهند کرد.

 

از اردوی تیم امید هم چنین خبر به گوش می رسد با حضور امیر حسین پیروانی در اردو هم چنین کمک رضا شاهردوی و علیرضا امامی فر تمرینات شکل جدی تر به خود گرفته است و هدف در برابر تیم هایی چون ازبک و کره بستن فضاها و استفاده از ضد حملات برای رسیدن به سه امتیاز بازی است. یعنی بازی مقتصدانه در برابر این دو تیم اما در برابر چین ایران باز بازی خواهد کرد. تیم جوانان ایران و تیم امید فعلی در سال 2016 و در جام ملت ها در برابر تیم هایی چون ژاپن به امتیاز رسید و در نهایت هم به روی سکو رفت.

 

چند بازیکن تیم ملی امید هم چنین بازیکنان تیم ملی نوجوانان هستند که در سال 2017 تیم های خوبی چون آلمان را شکست دادند. حس خوب امروز تیم امید حس بازیکنان این تیم است و به نظر می رسد در ماه های آینده و شاید هم بر خلاف نظرات شاهد یک اتفاق خوب برای تیم امید باشیم.

دیدگاه‌ها