کد خبر : 1649022 | 19 آبان 1398 ساعت 15:52 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت علیپور با لب خندان و قیچی برگردان! (عکس)

علی علیپور مهاجم شماره 70 تیم پرسپولیس امیدوار است در پنج هفته باقی مانده از نیم فصل اول بدرخشد و گل های بیشتری را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم پرسپولیس در حالی از امروز آغاز شده که به جز ملی پوشان، دیگر بازیکنان به طور منظم در تمرین حضور یافته اند. آن ها که ثلث اول لیگ را با قرارگیری در رتبه سوم به پایان رساندند، حالا با صدر تنها سه امتیاز فاصله دارند و امیدوارند با استفاده از تقابل تیم های بالای جدول با یکدیگر، به قهرمانی در نیم فصل برسند. اما بی تردید این هدف بدون درخشش مهاجمان این تیم به دست نخواهد آمد.

 

1450653

 

در فصل جاری سرخ ها 11 گل به ثمر رسانده و با میانگین 1.1 گل در هر بازی، آمار نسبتا قابل قبولی را در استانداردهای لیگ ایران ثبت کرده اند اما سهم مهاجمان تنها 4 گل بوده که اتفاق ناامیدکننده ای است. آن هم در شرایطی که علی علیپور و مهدی طارمی از لیگ پانزدهم هر فصل حداقل 15 گل زده و جزو برترین گلزنان فوتبال ایران بودند.

 

علیپور که این فصل دو پنالتی هم خراب کرد، در بازی با شاهین بوشهر هت تریک کرد اما در 10 دیدار دیگر (با احتساب جام حذفی) هیچ گلی نزد. او در دور جدید تمرینات قرمزپوشان تهرانی با انگیزه بسیار بالا حضور یافته و تلاش می‌کند تا با پیراهن پرسپولیس بدرخشد.

 

آقای گل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر، حالا با جدایی براندائو وظیفه سخت تری را در پنج هفته آینده خواهد داشت و احتمالا در کنار وحید امیری باید زوج خط حمله را تشکیل دهد.

 

1450652

دیدگاه‌ها