کد خبر : 1649072 | 19 آبان 1398 ساعت 17:55 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: پیروزی لیورپول در بازی امشب یعنی قهرمانی

ژوزه مورینیو مدعی شد که لیورپول در صورت پیروزی در بازی امشب به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر خواهد رسید.

مورینیو: پیروزی لیورپول در بازی امشب یعنی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ۱۰ بازی از ۱۱ دیدار قبلی خود به پیروزی دست یافته و هم اکنون با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان یورگن کلوپ می‌توانند با پیروزی در بازی امشب با 8 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم یعنی لستر در رتبه اول جدول قرار گیرند.

ژوزه مورینیو معتقد است که لیورپول در صورت پیروزی در بازی امشب قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد. او در این باره گفت: " من فکر می کنم که ۹ امتیاز برای یک تیم حرفه ای حاشیه امنی به حساب می آید و به همین لحاظ لیورپول در صورت پیروزی در بازی امشب قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

 

1445973

 

منچستر سیتی تیمی است که ثبات فوق‌العاده‌ای دارد و می تواند در بازی های پیاپی پیروز شود اما لیورپول در بعضی مواقع با لغزش هایی مواجه می شود. با وجود برتری ۶ امتیازی لیورپول نسبت به سیتی، نتیجه تساوی در بازی امشب به نفع منچسترسیتی خواهد بود و قطعاً لیورپول از کسب یک امتیاز در بازی امشب ضرر خواهد کرد.

لیورپول باید فاصله خود را با منچسترسیتی افزایش دهد و بازی امشب برای این اتفاق بهترین موقعیت است. به نظر من تنها نتیجه مناسب برای لیورپول در بازی امشب بردن منچسترسیتی است."

 

دیدگاه‌ها