کد خبر : 1649075 | 19 آبان 1398 ساعت 18:18 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی دوباره درخشید، شریفی به صدر رفت

گل‌های طلایی ایرانی‌ها در برد سومقایت

تیم سومقایت با گلزنی مهاجمان ایرانی خود برابر صاباح به برتری دست پیدا کرد.

گل‌های طلایی ایرانی‌ها در برد سومقایت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته یازدهم لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقایت که پیمان بابایی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و خط حمله خود داشت ولی مهدی شریفی که بازی قبل را به علت محرومیت از دست داده بود در این بازی نیز به علت مصدومیت در اختیار نداشت ، از ساعت ۱۶ امروز مهمان تیم رده ششمی صاباح باکو بود.

 

نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر صاباح باکو به پایان رسید، اما در ادامه بازی تیم سومقایت با اضافه شدن مهدی شریفی از ابتدای نیمه دوم که با وجود مصدومیت اما به صلاحدید سرمربی به زمین مسابقه آمد و درخشش هر دو مهاجم ایرانی خود توانست نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

 

پیمان بابایی که طی سه هفته اخیر دو گل برابر سباییل و زیرا به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۵۶ بازی امروز هم مقابل صاباح موفق به گلزنی شد تا به روند درخشان خود در این فصل ادامه دهد.

 

مهدی شریفی که هفته گذشته به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و امروز هم به‌عنوان اولین یار جانشین به بازی آمد، در دقیقه ۷۶ گل دوم سومقایت برابر صاباح را به ثمر رساند تا نتیجه ۲ بر یک شود.

 

در لحظات پایانی مسابقه نیز یاران بابایی و شریفی توانستند گل سوم را بزنند تا در نهایت به پیروزی ۳ بر یک در خانه صاباح باکو دست پیدا کرده و با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرند.

 

بابایی با گلزنی در بازی امروز مقابل صاباح تعداد گل‌های این فصل خود در ۱۰ بازی انجام شده را به عدد ۳ رساند و مهدی شریفی نیز در هشتمین مسابقه برای سومقایت پنجمین گل خود را زد تا در کنار لورنزو فروتوس پاراگوئه‌ای از تیم کشلا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان بایستد.

 

دیدگاه‌ها