کد خبر : 1649101 | 19 آبان 1398 ساعت 19:46 | 157K بازدید | 0 دیدگاه

جابجایی ستاره پرسپولیس و کاپیتان حاج صفی؛

مهدی ترابی به تیم ملی دعوت شد

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس طی تماسی از سوی فدراسیون به تیم ملی دعوت شد.

مهدی ترابی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی ترابی که در دو لیست پایانی مارک ویلموتس برای حضور در تیم ملی حضور نداشت، دقایقی پیش با تماسی از سوی فدراسیون برای همراهی تیم ملی مواجه شد.

 

ترابی که در هفته های اخیر با پیراهن پرسپولیس درخشش قابل توجهی داشت و توانست با دو گل، دو پاس گل و یک پنالتی، چهره شاخص تیمش باشد. پیش از آن نیز هافبک سرخپوشان نمایش های قابل قبولی را در ترکیب قرمزها ارائه کرد و عدم دعوت از او باعث تعجب بسیاری از فوتبال دوستان شد.

 

هافبک ۲۵ ساله پرسپولیس که شش گل ملی هم در کارنامه دارد، پس از حضور در جام جهانی و جام ملت ها یکی از استعدادهای درخشان فوتبال ایران به حساب می‌آید و همه انتظار دارند که در راه صعود به جام جهانی، برای تیم ملی نیز همچون پرسپولیس بدرخشد. وی در تیم کالدرون به عنوان وینگر کناری، هافبک هجومی و مهاجم سایه نقش آفرینی کرده و حالا بازیکنی چند پسته برای تیم ملی محسوب می‌شود.

 

دعوت از ترابی در حالی اتفاق افتاد که احسان حاج صفی به علت مصدومیت مجبور شد تیم ملی را ترک کند و سرمربی بلژیکی تیم ایران نیز تصمیم گرفت تا شماره ۹ پرسپولیس را بار دیگر به اردوی تیم ملی فرا بخواند. باید دید او در بازی با عراق آیا به میدان می‌رود یا نه.

 

مهدی ترابی که امروز در دور جدید تمرینات پرسپولیس هم حاضر شد، احتمالا از فردا به جمع غایبان استادیوم شهید کاظمی تبدیل می‌شود و به اردوی تیم ملی می‌رود تا کار خود را در کنار دیگر ملی پوشان آغاز کند.

دیدگاه‌ها