کد خبر : 1649117 | 19 آبان 1398 ساعت 20:41 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جوانان امارات: ایران اصلا قوی نیست!

فردی میلین درباره تیم ایران می گوید: ایران خوب بازی نکرد و بیشتر از توپ های هوایی بهره برد وگرنه ایران اصلا قوی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم جوانان امارات در خصوص بازی با ایران گفت: ما در نیمه اول واقعا سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم و این کار را هم کردیم به غیر از این که در ثانیه های پایانی نیمه اول مجبور به تعویض شدیم و برنامه ما به هم ریخت. برنامه ما این بود که بتوانیم ابتدا کنترل کنیم و سپس بازی را در اختیار گیریم.

 

وی افزود: بچه های من سن و سال پایینی دارند. وقتی با این سن و سال روبرو می‌شوید، یک سری مسائل به وجود می آیند. ما خوب بازی کردیم اما ایران خوب بازی نکرد، ایران بیشتر من تو من کرد و توپ های بلند می زدند. اگر دقت کرده باشید سال پیش هم ایران در این مسابقات بود و خوب بازی می‌کرد و ما هم خوب بازی می‌کردیم اما این دوره تیم ایران واقعا قوی نیست.

 

 

فردی میلین همچنین گفت: من خوشحالم از این مسئله که پس از سه سال مربیگری در آسیا، آن هم در قاره ای که هیچ کس سه سال مربی نمی‌ماند، دوام آورده ام.

 

میلین در پاسخ به این سوال که آیا ترس از دست دادن جایگاهش را دارد یا نه، عنوان کرد: من هنوز با امارات قرارداد دارم و برمیگردم به این کشور. من از خودم راضی هستم، بچه های ما کم سن و سال بودند و کماکان قرارداد دارم. باید ببینیم سرنوشت چه چیزی را رقم می‌زند. من وقتی در کرواسی بودم، روزگار خوبی داشتم و نتایج خوبی کسب می کردم و حالا هم وضعیت خوبی دارم و باید ببینیم وضعیتم چطور خواهد بود.

دیدگاه‌ها