کد خبر : 1649150 | 19 آبان 1398 ساعت 23:54 | 184.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی کاپیتان به مربی حریف حمله کرد 

بوفالو مرد 54ساله را زیر گرفت!(عکس)

دیدار دو تیم آینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ به دلیل ضربه‌ای که کاپیتان آینتراخت با شانه به مربی فرایبورگ زده و باعث شد او نقش بر زمین شود به دعوا و جنجال کشیده شد.

بوفالو مرد 54ساله را زیر گرفت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ دیشب در هفته یازدهم بوندس‌لیگا به مصاف هم رفتند تا جنجالی‌ترین دیدار دیشب قاره اروپا را رقم بزنند. فرایبورگ در این دیدار با نتیجه 1-0 از مهمان خود جلو بود و این نتیجه تا پایان 90 دقیقه ادامه داشت و بازی به وقتهای اضافه انتهای بازی کشیده شده بود. در یک لحظه استرایش، سرمربی فرایبورگ در حالیکه آبراهام کاپیتان فرانکفورت به دنبال گرفتن توپی بود که از زمین خارج شده بود، در مسیر او قرار گرفته بود و آبراهام در حال دویدن از کنار او با یک ضربه شانه باعث شد تعادل او به زمین خورده و به زمین بیفتد.

 

1450966

 

1450965

 

بعد از این صحنه بازیکنان و کادر فنی فرایبورگ که از تماشای حرکت کاپیتان فرانکفورت روی سرمربی تیمشان عصبانی شده بودند به سمت او حمله‌ور شده و درحالیکه آبراهام سعی داشت از دست آنها بگریزد او را تا میانه زمین دنبال کردند.

 

بعد از بازی فردی بوبیچ، مدیر ورزشی فرانکفورت به خبرنگاران گفت:" آبراهام احساس می‌کند مربی حریف تحریکش کرده ولی این اتفاق نباید بیفتد و آبراهام این را می‌داند. این ماجرا برای همه کسانی که در آن درگیر بودند تبعاتی خواهد داشت".

 

1450967

 

فلورین برونز، دستیار سرمربی فرایبورگ و وینچنزو گریفو به دلیل دعواهای در ادامه این حرکت از داور کارت زرد دریافت کردند. علت نشان دادن کارت زرد به گریفو این بود که VAR تشخیص داده بود که او به آبراهام ضربه زده است. اما استرایش سرمربی فرایبورگ در پایان بازی گفت که آبراهام از او عذرخواهی کرده و این ماجرا از نظر او تمام شده است.

 

استرایش در پایان بازی گفت:" فوتبال یک ورزش فیزیکی است. درست است که اتفاقی که افتاد نادرست بود ولی در هیجان بازی اتفاق افتاد. ما باید همیشه آرام باشیم. حالا ماجرا دیگر تمام شده. یک بوفالوی جوان می‌تواند یک مرد 54 ساله را زیر بگیرد و از رویش بگذرد. با این سن و سال دیگر نمی‌توان جلوی چنین قدرتی مقاوت کرد".

 

1450964

 

1450963

 

دیدگاه‌ها