کد خبر : 1649232 | 20 آبان 1398 ساعت 13:00 | 100.4K بازدید | 0 دیدگاه

تنها دلخوری کلوپ در شب پیروزی بزرگ

کلوپ به فیلمبردار: من دلقک نیستم!

واکنش تند یورگن کلوپ به یک فیلمبردار بعد از پیروزی 3-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی خبرساز شده است.

کلوپ به فیلمبردار: من دلقک نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز وقتی لیورپول در خانه خود آنفیلد موفق شد منچسترسیتی را 3-1 شکست دهد همه چیز آماده بود تا یورگن کلوپ یکی از شادترین لحظات خود در ماه‌های اخیر را تجربه کند. تیم او رقیب بزرگش منچسترسیتی را با نتیجه خوب 3-1 شکست داده بود و با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم دوم، در صدر جدول ایستاده بود.

 

کلوپ که برای شریک شدن خوشحالی‌اش با هواداران در پایان بازی قدم به زمین چمن آنفیلد گذاشته بود، کاملا شاد و سرخوش بود. اما یک فیلمبردار شبکه اسکای اسپورتز که قدم به قدم او را تعقیب می‌کرد انگار می‌خواست عیش آقای مربی را خراب کند. فیلمبردار از همه جا بی‌خبر قصد داشت وظیفه‌اش را انجام داده و خوشحالی کلوپ را برای همه کسانی که در استادیوم حضور نداشتند به تصویر بکشد. فیلمبردار اسکای با حرکت دست به کلوپ اشاره کرده و از او خواست که رو به دوربین ژست گرفته و خوشحالی‌اش را نشان بدهد.

 

1451017

 

اما با ادامه اصرار این فیلمبردار، حالت کلوپ ناگهان تغییر کرد. مرد آلمانی با دست به فیلمبردار اشاره کرد که از او دور شود، سرش را تکان داد و خطاب به فیلمبردار گفت:" تا وقتی تو اینجا باشی خوشحالی نمی‌کنم. من که دلقک نیستم". کلوپ سپس برگشت و برای هواداران لیورپول دست تکان داد.

 

1451016

 

به جز این درگیری کوچک به فیلمبردار اسکای، کلوپ هیچ دلیل دیگری برای دلخوری نداشت. او در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:" سه امتیاز ما نتیجه کار و تلاش زیاد بود. بچه‌های من این سه امتیاز را با شایستگی بدست آوردند".

 

1451020

 

لیورپول با پیروزی دیشب خود در 46 بازی خانگی پیاپی بدون شکست بوده و این رکورد فوق‌العاده‌ای است. اگر شاگردان کلوپ بتوانند در پایان فصل جام قهرمانی لیگ برتر را برای اولین بار بعد از سال 1990 به دست بیاورند، شاید آن زمان یورگن کلوپ دیگر از خر شیطان پایین آمده و شادی معروف خود را در مقابل دوربین‌ها هم به نمایش بگذارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها