کد خبر : 1649238 | 20 آبان 1398 ساعت 13:47 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مگوایر می‌تواند کاپیتان اصلی یونایتد باشد

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل برایتون از هری مگوایر تمجید کرد و گفت او می‌تواند کاپیتان بلندمدت شیاطین سرخ باشد.

سولسشر: مگوایر می‌تواند کاپیتان اصلی یونایتد باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیروز موفق شد حریفش برایتون را با نتیجه 3-1 شکست دهد، اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم به تمجید از هری مگوایر، کاپیتان تیمش پرداخت و گفت او می‌تواند کاپیتان بلندمدت شیاطین سرخ باشد.

 

1451038

 

در روزی که یونایتد در خانه خود به راحتی بر برایتون پیروز شد، مگوایر در حالی که بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود با حضور خود در خط دفاعی خیال بازیکنان خطوط تهاجمی را از دروازه خودی مطمئن کرده بود. مگوایر که در تابستان امسال با قراردادی 80 میلیون پوندی از لستر به  یونایتد پیوسته بود هر چه زمان می‌گذرد در ترکیب یونایتد عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارد.

 

هری مگوایر البته در غیبت اشلی یانگ، ستاره کارکشته یونایتد است که بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بندد و در حال حاضر کاپیتان اصلی شیاطین سرخ محسوب نمی‌شود. اما سولسشر در صحبتهای خود نشان داد که به مگوایر اعتماد زیادی پیدا کرده.

 

سولسشر در پایان بازی درباره او گفت:" هری از زمانی که به یونایتد ملحق شده چه در زمین و چه در رختکن عالی بوده. او می‌تواند کاپیتان بلندمدت ما باشد".

 

 

دیدگاه‌ها