کد خبر : 1649267 | 20 آبان 1398 ساعت 16:03 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم: به خودمان افتخار می کنیم

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول، مدعی شد که این تیم برای رسیدن به فرم کنونی اش زحمات زیادی کشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب موفق شد در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۱ از سد منچستر سیتی عبور کند. شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی در بازی دیشب حالا یک قدم بزرگ برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر برداشته اند.

 

1451055

 

جورجینیو واینالدوم پس از بازی مقابل منچسترسیتی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه لیورپول انجام داد. او گفت: " منچسترسیتی بازی را خیلی سریع آغاز کرد و ما را به دردسر انداخت. ما باید در برابر آن ها کاملا آگاهانه فوتبال بازی می کردیم چرا که در صورت غفلت قطعا دروازه ما توسط آن ها باز می شد اما فکر می کنم که توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و در نهایت پیروز شویم. در نیمه اول پس از گذشت چند دقیقه خود را پیدا کردیم و دو گل مهم به ثمر رساندیم. همچنین در نیمه دوم نیز یک گل دیگر وارد دروازه سیتی کردیم. بعد از زدن گل سوم کمی خسته شدیم و حریف توانست از این موضوع استفاده کند و یک گل به ثمر برساند. ما کار فوق العاده ای در بازی با سیتی انجام دادیم و به همین دلیل به خودمان افتخار می کنیم."

 

واینالدوم در پایان گفت: " ما باید در هر بازی تمرکز کامل را داشته باشیم. در حال حاضر تنها باید از این لحظات لذت ببریم چرا که زحمات زیادی بابت آن کشیده ایم."

دیدگاه‌ها