کد خبر : 1649287 | 20 آبان 1398 ساعت 17:37 | 89.8K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی کماکان در فرم ایده آل

راز جوانی و خوش تیپی در 44 سالگی (عکس)

ستاره مطرح فوتسال ایران امروز یکی از چهره های سرشناسی بود که در تمرین تیم ملی قبل از بازی با عراق در زمین مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کرد.

به گزارش" ورزش سه"، بازی حساس ایران و عراق در مرحله سوم دور گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باعث شده تا چهره های مطرحی برای روحیه دادن به ملی پوشان به زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال رفته و تمرینات تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند.


وحید شمسایی یکی از چهره های مطرح فوتسال ایران و جهان و مربی تیم تاسیسات دریایی امروز میهمان تمرین ملی پوشان بود اما آنچه درباره این بازیکن و مربی 44 ساله در میان بازیکنان خوش تیپ و جوان حاضر در تیم ملی به چشم می آمد شرایط فیزیکی ایده‌آل شمسایی است.


او با یک رژیم غذایی جدی و عجیب توانسته به این فرم فوق العاده برسد. شمسایی که در بیست سالگی در حدود 105 کیلوگرم وزن داشته با رژیم و تمرین توانست خودش را به یک فرم بدنی ایده آل برساند و از آن زمان تا امروز با حفظ همین برنامه شرایط بدنی فوق العاده اش را حفظ کرده است.


همان طور که خودش می گوید در حدود بیست سال است که برنج، نوشابه و برخی از مواد غذایی چاق کننده را مصرف نمی کند و از همین رو است که در دهه چهارم زندگی اش بدنی فیت دارد.
البته خوش تیپی وحید شمسایی تنها به آمادگی و فرم بدنی اش محدود نیست، او با موهایی که به طرز شگفت انگیزی پرپشت و خوشرنگ هستند و همچنین چهره ای که هنوز یادآور چهره او در بیست سالگی است حسابی امروز توجه کسانی را که در تمرین تیم ملی بودند به خود جلب کرد.

 

1451074

 

1451075

دیدگاه‌ها