کد خبر : 1649295 | 20 آبان 1398 ساعت 18:11 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

رودری: لیورپول مقابل ما خوش‌شانس بود

رودری، هافبک اسپانیایی منچستر سیتی، معتقد است که این تیم در بازی دیشب مقابل لیورپول نمایش به مراتب بهتری نسبت به حریف خود ارائه داده است.

رودری: لیورپول مقابل ما خوش‌شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در ورزشگاه آنفیلد مهمان لیورپول بود. سیتیزن ها در این بازی کار را خوب آغاز کردند اما در همان دقایق ابتدایی و روی یک صحنه بحث برانگیز گل اول را از لیورپول دریافت کردند؛ این گل باعث شد شاگردان گواردیولا تمرکز خود را از دست بدهند و در ادامه گل‌های دوم و سوم را نیز دریافت کنند. در پایان بازی اما منچستر سیتی موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد.

 

رودری، هافبک اسپانیایی سیتی اما معتقد است که این تیم در بازی دیشب نمایش خوبی را ارائه داده و لیورپول با چاشنی شانس به پیروزی دست یافته است. او در این باره گفت: "به نظرم ما خیلی بهتر از لیورپول بازی کردیم و موقعیت های بیشتری نسبت به آنها داشتیم. با این وجود لیورپول هر سه موقعیت خطرناک خود را تبدیل به گل کرد. لیورپول با چاشنی شانس موفق شد که مقابل ما به پیروزی برسد. با این وجود ما می دانستیم که پا به یک رقابت دشوار خواهیم گذاشت و همچنین از جو سنگین آنفیلد نیز با خبر بودیم اما هرگز تسلیم نشدیم و تمام تلاش خود را در طول بازی انجام دادیم."

 

1451104

 

رودری در ادامه گفت:" در این مقطع از فصل فاصله زیادی بین ما و لیورپول ایجاد شده است اما هنوز بخش زیادی از فصل باقی مانده و ما نیز مدافع عنوان قهرمانی هستیم و نمی خواهیم که بگذاریم رقبا به راحتی قهرمان شوند."

 

دیدگاه‌ها