کد خبر : 1649324 | 20 آبان 1398 ساعت 20:33 | 234.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن مونیخ در صدر گلزنان اروپایی؛

لیونل مسی سی و هشتم، کریس رونالدو دویستم! (عکس)

به نظر می رسد بر خلاف فصول قبل، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شانسی برای دریافت جایزه کفش طلا ندارند.

لیونل مسی سی و هشتم، کریس رونالدو دویستم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی که در فصل جاری فرم فوق العاده ای داشته و در تمام بازی های بایرن مونیخ در بوندسلیگا موفق به گلزنی شده، با 16 گل و 32 امتیاز رتبه اول نامزدهای کفش طلا تا این مقطع از فصل را به خود اختصاص داده است.

 

1449629

 

بعد از رابرت لواندوفسکی، اریک سورگا ، مهاجم اف سی فلورا تالین از لیگ استونی قرار دارد که تا به حال موفق به زدن 31 گل شده و با ضریب یک، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. چیرو ایموبیله، مهاجم آماده این روزهای لاتزیو با زدن 14 گل و امتیاز 28 در رتبه سوم قرار دارد و اشکورین با 17 گل و ارلینگ هالند با 15 گل رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

 

اما جالب اینجاست دو نامزد همیشگی سال های اخیر عنوان بهترین گلزن اروپا جایی در بین بالانشینان این جدول ندارند. لیونل مسی که به دلیل مصدومیت بازی های زیادی از فصل جاری را از دست داد و اخیرا به فرم فوق العاده خود بازگشته، تا به حال موفق به زدن هفت گل در لالیگا شده و با کسب 16 امتیاز، رتبه ی و هشتم را به خود اختصاص داده است. البته اگر مسی که دو شب قبل موفق به ثبت هت تریک برابر سلتاویگو شد به همین روند ادامه دهد، در ادامه فصل تهدیدی برای رابرت لواندوفسکی خواهد بود.

 

اما شرایط برای کریستیانو رونالدو بسیار وخیم تر است و ستاره پرتغالی با زدن تنها 5 گل، رتبه نازل دویستم را به خود اختصاص داده است. در سال های اخیر به جز لوییس سوارز تهدیدی برای کفش طلای مسی و رونالدو وجود نداشت، اما به نظر می رسد امسال شرایط تغییر کرده است.

 

1451133

دیدگاه‌ها