کد خبر : 1649332 | 20 آبان 1398 ساعت 21:59 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ می شود؟

ممکن است در اتفاقی عجیب، پپ گواردیولا فصل بعد دوباره هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گیرد.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بایرن مونیخ قصد دارد تا پایان فصل به فعالیت تحت هدایت هاس فلیک ادامه دهد و پروسه انتخاب سرمربی جدید به تابستان سال بعد موکول خواهد شد. باواریایی ها علاقمند به استخدام یک سرمربی جوان هستند و نام هایی چون اریک تن هاگ، مائوریتسیو پوچتینو و توماس توخل برای هدایت این تیم مطرح شده است.

 

1447436

 

اما نشریات آلمانی مدعی شدند ممکن است پپ گواردیولا فصل بعد یک بار دیگر به مونیخ بازگشته و هدایت بایرن را بر عهده گیرد. برخی معتقدند این احتمالا آخرین فصل پپ گواردیولا در منچسترسیتی خواهد بود و قصد دارد فصل بعد هدایت تیم دیگری را بر عهده گیرد. رابطه بسیار خوبی بین این سرمربی اسپانیایی با مدیران باشگاه بایرن مونیخ برقرار بوده و پپ گواردیولا با توجه به ملک و املاکی که در آلمان دارد، گاهی اوقات به این شهر مسافرت می کند و همیشه از دوران حضور خود در آلمان به نیکی یاد کرده است.

 

پپ گواردیولا بعد از تجربه درخشان در بارسلونا، سه فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت و اگرچه در لیگ قهرمانان اروپا به فینال نرسید، اما حاکم بلا منازع مسابقات داخلی آلمان بود. البته بی شک در صورت جدایی از منچسترسیتی، تیم های بزرگی در اروپا به دنبال استخدام پپ گواردیولا خواهند رفت که احتمالا یکی از آنها بایرن مونیخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها