کد خبر : 1649364 | 21 آبان 1398 ساعت 09:31 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملامحمد و عماد رضا در مسیر اردن

تماشاگران ویژه جدال ایران و عراق در امان

فدراسیون فوتبال عراق در آستانه بازی مهم و حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی تدارک گسترده ای برای بالا بردن روحیه ملی پوشان این کشور دیده است.

تماشاگران ویژه جدال ایران و عراق در امان

به گزارش "ورزش سه"، با از دست دادن امتیاز میزبانی در بصره حالا عراقی ها به عنوان صدرنشین این روزهای گروه C جام جهانی باید در دو بازی سرنوشت ساز برابر ایران و بحرین در شهر امان پایتخت اردن به میدان بروند.


با وجود تلاش های صورت گرفته برای ممانعت از تصمیم فیفا در برگزاری بازی در کشور ثالث، فدراسیون فوتبال عراق برای این که بتواند روحیه تیم ملی این کشور را همچنان بالا نگه دارد تدارک گسترده ای را مد نظر قرار داده است، از جمله این که تیمی متشکل از 10 تا 12 پیشکسوت سرشناس به همراه تنی چند از اهالی رسانه را به امان اعزام کند.


سایت اسپورت عراق نوشت:« وزارت ورزش و جوانان به همراه فدراسیون فوتبال عراق مقرر کرد برای پوشش رسانه ای دیدار تیم ملی این کشور با ایران در امان 25 خبرنگار راهی اردن شوند. از طرف دیگر تصمیم گرفته شد 10 پیشکسوت سابق تیم ملی عراق به عنوان میهمان های افتخاری برای تماشای دیدار با ایران و بحرین به اردن اعزام شوند که از جمله آنها می توان به هوار ملامحمد، عماد رضا، حبیب جعفر و قصی منیر اشاره کرد.


دو تن از این نام ها سابقه سال ها بازی در باشگاه های ایرانی را دارند و حضورشان در جمع مهمانان ویژه بازی با عراق می تواند جالب توجه قلمداد شود.

دیدگاه‌ها