کد خبر : 1649366 | 21 آبان 1398 ساعت 10:00 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اقدام هوینس: ارتقا پست حمیدزیچ در بایرن

در حالی که تلاش های بایرن برای پیدا کردن جانشین نیکو کوواچ سرمربی سابق این تیم ادامه دارد، بایرن اعلام کرد قصد دارد پست حسن صالح حمیدزیچ را در هرم سازمانی باشگاه ارتقا دهد.

آخرین اقدام هوینس: ارتقا پست حمیدزیچ در بایرن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که در انتهای فصل جاری حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی فعلی باشگاه را ارتقا پست داده و به هیات مدیره اجرایی باشگاه اضافه خواهد کرد. بایرن مونیخ این خبر را در آستانه وقفه بازی‌های ملی در ماه نوامبر و در حالی اعلام کرد که تلاش این تیم برای پیدا کردن سرمربی جدید، بعد از اخراج نیکو کوواچ ادامه دارد.

 

1451187

 

صالح حمیدزیچ که با پیراهن بایرن مونیخ شش بار قهرمان بوندس‌لیگا و یک بار قهرمان چمپیونزلیگ شده در دوره 9 ساله بازی در غول باواریایی از ستاره‌های محبوب این تیم بود و در سال 2017 به عنوان مدیر ورزشی بایرن منصوب شد.

 

ارتقای حمیدزیچ از مدیریت ورزشی به هیات مدیره باشگاه یکی از آخرین اقداماتی است که اولی هوینس، رئیس فعلی باشگاه بایرن که به زودی از این پست کناره‌گیری می‌کند، انجام داده است. هدف از ارتقای پست حمیدزیچ این بوده که او با توجه به پست بالاتری که در اختیار خواهد داشت بتواند در فعالیت‌های باشگاه در زمان نقل و انتقالات تاثیر قاطع‌تری داشته باشد.

 

گفته می‌شود صالح حمیدزیچ با پست جدیدی که دریافت خواهد کرد در هرم سازمانی باشگاه بایرن مونیخ قدرتی در حد کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه پیدا خواهد کرد و انتظار می‌رود در آینده به یکی از پرقدرت‌ترین چهره‌های این باشگاه تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها