کد خبر : 1649369 | 21 آبان 1398 ساعت 10:01 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا (عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۲ نوامبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۲ نوامبر مصادف با ۲۱ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مارکا؛ گرت بیل عجیب و غریب


مارکا با تیتر "معجزه در ولز" به شرایط عجیب گرت بیل اشاره کرده است. او که حدود یک ماه بازی‌ های رئال مادرید را از دست داده بود، حالا کاملاً آماده در تمرینات تیم ملی ولز شرکت کرده است.

 

سوپر جام اسپانیا قرعه کشی شد؛ رئال مادرید به مصاف والنسیا خواهد رفت و اتلتیکو مادرید در مقابل بارسلونا قرار می گیرد.

 

 

1451191

 


آاس؛ مصاحبه با رودریگو


آاس با تیتر " امیدوارم تا پایان عمر در مادرید بمانم" از قول رودریگو به مصاحبه این روزنامه با پدیده برزیلی رئال مادرید اشاره کرده است. او همچنین در گفت و گو با آاس درباره شروع فوق العاده اش در مادرید صحبت کرده است.

 

قرعه کشی سوپر جام برگزار شد؛ رئال مادرید - والنسیا، اتلتیکومادرید - بارسلونا.

 

 

1451197

 


موندو؛ ادامه حواشی نیمار


موندو با تیتر "اصرار نیمار" به اصرار چندباره این بازیکن برای بازگشت به بارسلونا اشاره کرده است. این برزیلی به دوستانش اعلام کرده که می خواهد هر طور که شده به بارسلونا بازگردد. با این وجود در حال حاضر تمرکز نیمار روی درخشش در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید و با لباس پاری سن ژرمن است.

 

 

1451192

 


اسپورت؛ نقشه برای گریزمان


اسپورت با تیتر "نقشه گریزمان" مشکلات گریزمان در بارسا و روش حل کردن آن ها را روی صفحه اصلی امروز خود برده است. مشکلات گریزمان: "عدم هماهنگی و ارتباط، پست بازی، عدم گلزنی"


والورده وظیفه دارد این مشکلات را حل کند تا گریزمان به فرم دلخواه بازگردد.

 

حواشی و مشکلات عجیب کریستیانو رونالدو در یوونتوس.

 

 

1451195

 

 

گاتزتا دلو اسپورت؛ حواشی کریستیانو رونالدو


گاتزتا با تیتر "کریستیانو برمی گردد" به حواشی پیرامون این ستاره پرتغالی و تعویض او در دو بازی اخیر مقابل لوکوموتیو و میلان اشاره کرده است. هواداران از این فوق ستاره حمایت می کنند و مطمئن هستند که این بازیکن به دوران اوج خود باز خواهد گشت.

 

خط حمله اینتر در این فصل خوب عمل کرده اما بازیکنانی که در هر بازی موفق به گلزنی می‌شوند روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز هستند به نظر می‌رسد و اینتر به خرید مهاجم نیاز داشته باشد.

 

 

 

1451194

 


توتو اسپورت؛ اینجا هم رونالدو


توتو اسپورت نیز با تیتر "حقیقت ساری و سی آر سون" به حواشی ایجاد شده درباره اختلاف بین این دو نفر اشاره کرده است. مائوریتزیو ساری به دنبال یافتن بهترین نسخه از کریستیانو رونالدو است و در برخی از بازی ها به این بازیکن استراحت می دهد. به نظر نمی‌رسد که هیچ مشکلی بین آنها وجود داشته باشد.

 

اینتر و کونته در پی جذب اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی، هستند.

 

میلان برای تقویت خط حمله خود خواهان به خدمت گرفتن ماریو مانژوکیچ کروات از منچستریونایتد است.

 

 

1451198

 


اکیپ؛ پیشرفت در مارسی


اکیپ در شماره امروز خود به نتایج خوب المپیک مارسی طی هفته‌های اخیر اشاره کرده است. ویاش بواش و تیمش اخیراً مقابل پاری سن ژرمن با ۴ گل شکست خورده بودند اما پیروزی در برابر لیون وضعیت خوبی برای آنها ایجاد کرد و باعث شد که مارسی به رتبه دوم جدول صعود کند.

 

"بنزما پادشاه مادرید"؛ این فوق ستاره فرانسوی عملکرد بی‌نظیری در ترکیب رئال مادرید داشته و هم اکنون با ۹ گل زده آقای گل رقابت های لالیگا است.

 

1451196

دیدگاه‌ها