کد خبر : 1649442 | 21 آبان 1398 ساعت 14:54 | 64.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنی مورفی:

مسی نه، توپ طلا را به فن‌دایک بدهند

دنی مورفی، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که ویرژیل فن دایک شایستگی بیشتری برای کسب توپ طلا نسبت به لیونل مسی دارد.

مسی نه، توپ طلا را به فن‌دایک بدهند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که لیونل مسی و ویرژیل فن دایک بیشترین شانس را برای دریافت توپ طلای سال 2019 داشته باشند. تا به اینجای سال افتخارات بین این دو نفر تقسیم شده است؛ فن دایک جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرده و مسی نیز برنده جایزه دبست فیفا شده است.

 

دنی مورفی، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که فن دایک شایستگی بیشتری نسبت به لیونل مسی برای دریافت جایزه توپ طلا دارد. او گفت: " فن دایک تاثیر گسترده ای روی باشگاه لیورپول گذاشته است. او یک رهبر فوق العاده است و تاثیر زیادی نیز روی سایر بازیکنان تیم گذاشته است. ماتیپ نیز پیشرفت فوق العاده ای در بازی خود داشته است. به نظر من این پیشرفت ماتیپ نیز به خاطر اطمینان خاطرش نسبت به فن دایک است."

 

 

1437153

 

 

مورفی در ادامه گفت: " آیا لیورپول می توانست بدون او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود؟ به نظر من پاسخ خیر است. مطمئنا بازیکنانی نظیر مانه، صلاح و فیرمینو  هم فوق العاده هستند اما اگر شما فن دایک را از لیورپول بگیرید، آن ها دیگر یک تیم برنده نخواهد بود.

لیونل مسی نتوانست به قهرمانی بارسا در اروپا کمک کند و طی سال های اخیر نیز برنده توپ طلا از تیم قهرمان اروپا انتخاب شده است. فن دایک یک بازیکن منحصر به فرد است و باید جایزه توپ طلا به او داده شود."

 

دیدگاه‌ها