کد خبر : 1649600 | 22 آبان 1398 ساعت 13:25 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ هنوز از جذب لروی سانه ناامید نیست

روزنامه بیلد مدعی شد با وجود عملی نشدن انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ در تابستان گذشته، بایرن همچنان از جذب او منصرف نشده است.

بایرن مونیخ هنوز از جذب لروی سانه ناامید نیست

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد بایرن مونیخ با اینکه در تابستان گذشته برای جذب لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی اقدام کرد ولی مصدومیت ناگهانی او باعث شد از خیر این انتقال بگذرد، ولی باشگاه مونیخی همچنان از جذب سانه منصرف نشده و ممکن است برای انتقال او به مونیخ دوباره تلاش کند.

 

1425015

 

لروی سانه در تابستان گذشته در یک قدمی انتقال به آلیانز آرنا قرار داشت ولی مصدومیت شدید او در کامیونیتی شیلد باعث شد این انتقال انجام نشود. بایرن با اینکه بعد از آن فیلیپ کوتینیو را به خدمت گرفت ولی بیلد مدعی است که مدیران این باشگاه آلمانی همچنان به جذب وینگر 23ساله منچسترسیتی امیدوارند.

 

ادموند اشتویبر، از اعضای هیات مدیره بایرن مونیخ به بیلد گفت که اگر کادر فنی بایرن بخواهد بار دیگر نام لروی سانه را به عنوان یکی از بازیکنان مورد نیاز خود اعلام کند، حمایت مدیریت باشگاه را خواهند داشت.

 

اشتویبر در این باره به بیلد گفت:" صحبتهایی درباره سانه مطرح شده بود. متاسفانه مصدومیتی که برای او اتفاق افتاد و عمل جراحی بعد از آن، باعث شد توافق دو طرفه ملغی شود. باید دید در ادامه چه پیش می‌آید. من به عنوان رئیس شورای مشورتی و عضوی از هیات مدیره بایرن به مدیریت ورزشی باشگاه اطمینان کامل دارم و اگر آنها خواهان چنین انتقالی باشند، به نظر من درخواست‌شان موجه خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها