کد خبر : 1649652 | 22 آبان 1398 ساعت 16:48 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور مربی ایرانی مشکلی ندارم

دنیزلی: باز هم می‌گویم؛ تراکتور به هدف نهایی می‎‌رسد

مصطفی دنیزلی با تاکید بر روی قول خود خطاب به هواداران گفت: پس از آخرین بازی هم به هواداران گفته بودم که یقین داشته باشید که ما به هدف می رسیم.

دنیزلی: باز هم می‌گویم؛ تراکتور به هدف نهایی می‎‌رسد

به گزارش "ورزش‌ سه"،  مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین امروز تراکتور نکات جالب توجهی به زبان آورد. از مقایسه تیمش با باشاک شهیر ترکیه تا قول قهرمانی و در انتها صحبت در مورد اضافه شدن دستیار ایرانی به کادر فنی تراکتور. وی که بعد از باخت مقابل سپاهان برای اولین مرتبه به هواداران تراکتور قول قهرمانی داده بود، باز هم قولش را تکرار کرد. دنیزلی بعد از اینکه شرایط تراکتور در لیگ را مطلوب دانست خطاب به هواداران گفت: هواداران خیالشان راحت باشد من به آنان و تیم اعتماد دارم، با آقای زنوزی و آقای صادقیان راجع به تمام مسائل تیم صحبت کرده و برای موفقیتمان تلاش می‌کنیم. پس از آخرین بازی هم به هواداران گفته بودم که یقین داشته باشید که ما به هدف می رسیم.

 

سرمربی ترک تبار تراکتور تیمش را با یکی از بهترین تیم‌های ترکیه مقایسه کرد و گفت: فصل گذشته تیم باشاک شهیر تا پنج هفته آخر هشت امتیاز از رقبا جلو بود ولی آخر سر، به هدف نرسید.

 

این اظهار نظر از سوی دنیزلی نشان می‌دهد که اختلاف پنج امتیازی با سپاهان در صدر جدول برای او مهم نیست و آن‌ها مصمم تر از قبل برای رسیدن به اولین عنوان قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

 

در ابتدای لیگ نوزدهم ساکت الهامی به عنوان دستیار در کنار دنیزلی قرار گرفت، اما این همکاری در نهایت نتیجه ای نداشت و الهامی به دلایل مختلف از تراکتور جدا شد. حال بار دیگر بحث حضور یک مربی ایرانی در این تیم مطرح شده است. سرمربی تراکتور در این خصوص گفت: از نظر فکری مشکلی با دستیار ایرانی ندارم. ابتدای فصل به دنبال استفاده از دستیار ایرانی بودیم که نشد، آنالیز را خودمان به همراه یک همکار ایرانی انجام می‌دهیم و تمام بازی‌ها را خودم تماشا می‌کنم.

 

این اظهار نظر دنیزلی چراغ سبز برای حضور مربی ایرانی در کادر فنی است و باید دید در نهایت مالک و مدیرعامل باشگاه در این خصوص چه تصمیمی را اتخاذ می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها