کد خبر : 1649686 | 22 آبان 1398 ساعت 20:33 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

با امید پایداری خنده‌های ویلموتس (عکس)

سرمربی تیم ملی امشب با چهره‌ای گشاده‌تر در تمرینات حضور پیدا کرد تا بتواند باعث افزایش روحیه سربازانش شود.

به گزارش "ورزش سه"، او به‌خوبی می‌داند که از فردا در صورت به دست آمدن هر نتیجه‌ای داستانش با تیم ملی وارد فاز جدیدی می‌شود. داستانی که مقدمه‌اش آن‌چنان چنگی به دل نزده است اما هنوز راه درازی در پیش است و به همین خاطر نمی‌خواهد کوچک‌ترین نگرانی خللی در اهدافش به وجود بیاورد. چهره خندان مارک ویلموتس شاید بهترین قابی بود که می‌شد با دیدن آن خیالمان راحت‌تر شود به امید فتح عمان.


ویلموتس پس از آن شکست تلخ در منامه دیگر جایی برای اشتباه ندارد، هرچند خودش در نشست خبری پیش از بازی سعی کرده تا آنجا که می‌تواند فشار این دیدار را از روی دوش شاگردانش بردارد و این‌یکی از آن هزار دلیلی است که به خاطر آن روی نیمکت داغ تیم ملی ایران نشسته است.

 

1451586


آخرین تمرین پیش از بازی شاید چیزی شبیه شب امتحان باشد با این تفاوت که شما یک تیم هستید و قرار نیست کسی باری را به‌تنهایی بر دوش بکشد، اما چه بخواهیم چه نخواهیم مقدار فشار روی دوش سرمربی وزن بیشتری دارد اما او باید بخندد تا تمام تیم با دیدن او به خودشان جرات برد بدهند.


اما آنچه بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد تداوم لبخندهای مردی است که قرار است تیم ملی را برای سومین بار متوالی به جام جهانی ببرد و در این راه نتیجه دیدار مقابل عراق دریک دیدار خارج خانه می‌تواند در تعیین مجهولات این معادلهُ صعود ،نقش زیادی داشته باشد.

 

1451589

دیدگاه‌ها