کد خبر : 1649712 | 22 آبان 1398 ساعت 23:49 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف بارسلونا از جذب ستاره سالزبورگ

به نظر می رسد بارسلونا دیگر علاقه ای به جذب ارلینگ هالند، مهاجم آینده دار سالزبورگ ندارد.

انصراف بارسلونا از جذب ستاره سالزبورگ


به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند یکی از بهترین و خوش آتیه ترین بازیکنان فوتبال اروپا به حساب می آید و در چند ماه اخیر نمایش های فوق العاده در لیگ قهرمانان در ترکیب سالزبورگ ارائه داده و نظر بسیاری از تیم های بزرگ اروپا از جمله بارسلونا را به خود جلب کرده است.

 

1445748

 

این ستاره 19 ساله در این فصل در 18 بازی 26 گل به ثمر رسانده است اما سالزبورگ مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو را برای فروش این بازیکن درخواست کرده و به همین دلیل به نظر می رسد بارسلونا علاقه ای به پرداخت این رقم سنگین برای جذب یک مهاجم جوان ندارد. در حال حاضر تیم هایی چون رئال مادرید، ناپولی و منچستر یونایتد خواهان جذب ارلینگ هالند هستند، اما وی تا سال 2023 با سالزبورگ قرارداد دارد و به نظر نمی رسد بند آزادسازی در قرارداد وی وجود داشته باشد.

 

اما به هر حال پروسه خرید یک مهاجم نوک اولویت اول بارسلونا برای تابستان سال بعد خواهد بود. لوییس سوارز، مهاجم ثابت بارسا 34 ساله است و آبی اناری ها قصد دارند یک مهاجم جانشین برای او در سالهای آینده جذب کنند. اما در حال حاضر به نظر می رسد پروسه انتقال ارلینگ هالند منتفی باشد و احتمالا نوکمپ مقصد این ستاره آینده دار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها