کد خبر : 1649755 | 23 آبان 1398 ساعت 12:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

ریگی ششمین حذفی بوکس ایران در مغولستان

مصطفی ریگی نماینده وزن 49 کیلوگرم کشورمان مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

ریگی ششمین حذفی بوکس ایران در مغولستان

به گزارش "ورزش  سه" و به نقل از فارس، رقابت‌ بوکس قهرمانی جوانان آسیا از روز دوشنبه در مغولستان آغاز شده و این رقابت‌ها تا هفت روز ادامه خواهد داشت.

 

در چهارمین روز از مسابقات بوکس جوانان آسیا امروز (چهارشنبه) مصطفی ریگی در وزن 49 گیلوگرم به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و با شکست مقابل این بوکسور از گردونه رقابت‌ها حذف شد. وی ابتدا نماینده تایلند را شکست داده بود. 

 

روز گذشته رامین بابالو نماینده وزن 56 کیلوگرم با شکست مقابل ژاپن از گردونه رقابت‌ها حذف شده بود و سامان حسینی نماینده وزن مثبت 91 کیلوگرم نیز مقابل کره جنوبی شکست خورده بود. 

 

روز سه‌شنبه نیز سبحان صحرایی در وزن 52 کیلوگرم مقابل تایلند شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. همچنین امیرحسین دولتی نماینده وزن 60 کیلوگرم نیز با شکست مقابل بوکسور چین تایپه حذف شده بود. 

 

در نخستین روز از این رقابت‌ها امیررضا شکاری در وزن 64 کیلوگرم مقابل نماینده قزاقستان شکست خورده بود. 

 

تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب 10 ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند که امروز دیگر بوکسورهای باقی مانده در جدول مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت. هدایت این تیم برعهده امید رشید است. جاسم دلاوری به عنوان مربی و ولی‌الله صالح‌نیا به عنوان مربی بدنساز تیم را همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها