کد خبر : 1649769 | 23 آبان 1398 ساعت 13:25 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

اضافه شدن لیورپول به باشگاه‌های خواهان سانچو

دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند تصمیم به ترک این باشگاه گرفته و دو تیم انگلیسی یونایتد و لیورپول خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

اضافه شدن لیورپول به باشگاه‌های خواهان سانچو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره تیمهای خواهان به خدمت گرفتن جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند، مطرح شده روزنامه دیلی‌میل مدعی شد سانچو شخصا تصمیم خود را گرفته و قصد دارد برای روبرو شدن با چالش‌های جدید، زردپوشان آلمانی را ترک کند.

 

1451707

 

درحالیکه با توجه به این گزارش به نظر می‌رسد دوران حضور سانچو در آلمان تابستان آینده به پایان می‌رسد، دیلی‌میل می‌گوید لیورپول جدیدترین باشگاهی است که برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده است.

 

سانچو در تابستان 2017 از منچسترسیتی به دورتموند منتقل شد و با درخشش در این تیم نام خود را به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان اروپا مطرح کرد. اما دیلی میل در گزارش خود مدعی است که اتفاقات فصل جاری در دورتموند، سانچوی 19ساله را ناراحت کرده و باعث شده او تصمیم بگیرد آینده‌اش را در باشگاهی دیگر دنبال کند.

 

1451706

 

سانچو در ماه گذشته میلادی به دلیل اینکه بعد از وقفه بازی‌های ملی دیرتر از موعد مقرر خودش را به دورتموند معرفی کرد از طرف این باشگاه با جریمه هنگفت 86هزار پوندی روبرو شد و نامش از بازی مهم دورتموند با مونشن‌گلادباخ خط خورد. بعد از آن هم میشائیل زورک، مدیر ورزشی و لوسین فاوره، سرمربی دورتموند چند بار در ملا عام از سانچو انتقاد کردند.

 

دیدگاه‌ها