کد خبر : 1649840 | 23 آبان 1398 ساعت 21:05 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی در دوران ‌دلهره(عکس)

تیم ملی در بازی که می‌توانست با پیروزی در آن به عنوان صدرنشین گروه در دور رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، به کار خود خاتمه دهد ، به عراق باخت و با اختلاف چهار امتیاز با این تیم ، در جایگاه سوم جدول جا خوش کرد .

به گزارش "ورزش سه" شکستی که میتواند تهدیدی جدی برای صعود تیم ملی به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی باشد . باختی که عوامل مختلفی در شکل گیری آن نقش داشت . از تنش بین فدراسیون فوتبال و ویلموتس ، به علت عدم پرداخت به موقع حقوق سرمربی که نهایتا منجر به تشکیل دیرهنگام اردوی آماده سازی تیم ملی شد ، گرفته تا ترکیب تیم ملی که نقد های بسیاری به آن وارد است و نهایتا اشتباه و بی تجربگی کاپیتان شجاعی که البته مورد مشابه آن را در بازی رفت با کره در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ دوباره از ایشان شاهد بودیم.


شرایط نگران کننده ای که اکنون تیم ملی در آن قرار گرفته را میتوان با شرایط تیم ملی عربستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقایسه کرد . جایی که شاهین های سبز صحرا با هدر دادن امتیازات با مربیگری فرانک ریکارد مربی سرشناس خود در دور رفت رقابت‌ها ، در دور برگشت بازی های پر اضطراب و پر تنشی را تجربه کرد و نهایتا در گروه چهارم مسابقات بعد از استرالیا و عمان ، در جایگاه سوم قرار گرفت و در عین ناباوری از دور مسابقات حذف شد .

 

1451802


حال با توجه به نتایج کسب شده تا بدین جای کار ، سرنوشتی چون تیم ملی عربستان در آن دوره از مسابقات ، برای ما نیز دور از تصور نخواهد بود.

 

1451775


چه دوست داشته باشیم چه نه ، بعد از دو صعود متوالی به جام جهانی و خیال های آسوده و نتایج مطمئن ، به ظاهر دوران نگرانی های تا دقیقه نود دوباره سایه بر فوتبال ایران انداخته است .

دیدگاه‌ها