کد خبر : 1649842 | 23 آبان 1398 ساعت 22:01 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت لیپی: مسئولیت شکست با من است

مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی چین پس از شکست برابر سوریه از سمت خود استعفا داد.

عصبانیت لیپی: مسئولیت شکست با من است

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای ۲۰۲۳ برگزار شد و در شهر دبی تیم های سوریه و چین به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی سوریه موفق شد تا با نتیجه 2 بر 1 برابر چین به پیروزی برسد.

 

مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی چین که به شدت عصبانی بود، با چهره برافروخته در سالن کنفرانس حاضر شد و پس از اینکه چندین بار به میز زد و اعلام کرد که دیگر روی نیمکت تیم چین حضور نخواهد داشت، کنفرانس را ترک کرد و مجالی به خبرنگاران برای پرسش و پاسخ نداد.


وی این چنین صحبت کرد: من حقوق بسیار زیادی می گیرم و مسئولیت کامل باخت بر عهده من است، بنابراین استعفای خود را از تیم ملی چین اعلام می کنم.


تیم ملی چین که در بازی قبل خود برابر فیلیپین به تساوی بدون گل رسیده بود، با این باخت در جدول هفت امتیازی و در رده دوم باقی ماند. آنها که اکنون 5 امتیاز اختلاف با سوریه تیم صدرنشین دارند، برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم اول کار سختی را در پیش خواهند داشت، استعفای لیپی نیز مشکلات این تیم را قطعا بیشتر می کند و باید دید مسئولان فدراسیون تصمیم عجولانه و از روی عصبانیت سرمربی ایتالیایی خود را چگونه پاسخ می دهند.

دیدگاه‌ها