کد خبر : 1649862 | 24 آبان 1398 ساعت 00:58 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی مقابل شاگردان استیماچ

افغانستان مثل ایران؛ کابوس کرنر دقیقه 92

تیم ملی فوتبال افغانستان در آخرین بازی دور رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین مقابل حریف سختکوش و قدرتمندش هندوستان با نتیجه 1-1 تن به تساوی داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسپوتنیک ، در این دیدار و در نیمه اول شاگردان انوش دستگیر کاملا بازی را هجومی و برتر از حریف آغاز کردند که طی آن و در اولین دقیقه وقت های تلف شده نیمه اول ذوالفقار نظری گلزنی کرد. در این نیمه ملی پوشان افغانستان خوش درخشیدند و بارها تا گلزنی پیش رفتند اما دروازه بان هند مانع باز شدن دروازه اش شد تا نیمه اول با همان یک گل به سود افغانستان به پایان برسد.

 

با آغاز نیمه دوم بازی ایگور استیماچ سرمربی هند یک تعویض انجام داد و در ادامه شاگردان او بازی را در اختیار گرفتند، اما هرچه تلاش کردند به گل نرسیدند با اینجال داور کناری 5 دقیقه وقت تلف شده برای این بازی اعلام کرد و در دقیقه 90+2  بازی، روی ارسال کرنر از سمت راست "دنگل" که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود با ضربه سر دروازه اویس را باز کرد تا همه چیز مساوی شود. در ادامه گلی به ثمر نرسید تا بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

در جدول بازی های گروه E مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022، تیم ملی قطر با 10 امتیاز از 4 بازی در صدر ایستاده، عمان با 7 امتیاز دوم است و افغانستان با 4 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که هندوستان با 3 و بنگلادش با 2 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

 

1451821

دیدگاه‌ها