کد خبر : 1649877 | 24 آبان 1398 ساعت 10:00 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: هت‌تریک کردن برای رونالدو عادی است

بعد از هت‌تریک کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی پر گل پرتغال بر لیتوانی، سرمربی پرتغال می‌گوید او هرگز به آمادگی رونالدو شک نداشته و از درخشش او در این بازی تعجب نکرده است.

سانتوس: هت‌تریک کردن برای رونالدو عادی است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب در دیدار تیم ملی کشورش پرتغال مقابل لیتوانی در مقدماتی یورو2020 در حالی موفق به هت‌تریک شد تا نقش مهمی در پیروزی 6-0 پرتغال بازی کند، که در دو بازی اخیر باشگاهش یوونتوس تعویض شده بود و واکنش او به این تعویض‌ها خبرساز شده و شایعات زیادی را درباره  آماده نبودن او از نظر بدنی به وجود آورده بود.

 

1451852

 

بعد از جنجال‌های زیادی که تعویض او در دیدار اخیر یوونتوس و میلان و بیرون رفتن سریعش از تونل کنار زمین به وجود آورده بود، سرمربی یووه مدعی شد که علت تعویض کریستیانو آسیب‌دیدگی زانو بوده. ولی رونالدو دیشب در مقابل لیتوانی 83 دقیقه بازی کرد، هیچ نشانه‌ای از خستگی بروز نداد و سه گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

 

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در پایان بازی گفت:" ما با یک کریستیانو به شدت باانگیزه روبرو هستیم که همیشه تمام سعی‌اش را برای تیم می‌کند. رونالدو امشب سه گل به ثمر رساند که برای او طبیعی است".

 

1451850

 

سرمربی پرتغال در ادامه صحبت هایش درباره بازی با لیتوانی گفت:" بازیکنان ما به برنامه بازی تیم وفادار ماندند. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. بازی‌مان تنوع زیادی داشت و کنترل را کاملا در اختیار داشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی بعد از زدن گل چهارم دیگر می‌توانستیم کمی آرام‌تر بگیریم و برای بازی بعدی انرژی ذخیره کنیم. ما تلاش می‌کنیم لوکزامبورگ را به همین شکل شکست بدهیم ولی برای آماده شدن و ریکاوری فقط 72 ساعت وقت داریم". 

 

دیدگاه‌ها