کد خبر : 1649899 | 24 آبان 1398 ساعت 12:20 | 104.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله لشکر CR7 به مسی بعد از هت‌تریک کریستیانو

بعد از هت‌تریک رونالدو در دیدار دیشب پرتغال و لیتوانی، هواداران CR7 در شبکه‌های اجتماعی از درخشش او برای طعنه زدن به لیونل مسی استفاده کرده و او را شایسته عنوان بهترین فوتبالیست دانستند.

حمله لشکر CR7 به مسی بعد از هت‌تریک کریستیانو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب در جریان پیروزی 6-0 تیم ملی پرتغال مقابل لیتوانی در مقدماتی یورو2020 موفق به هت‌تریک شد تا یک شب درخشان را پشت سر بگذارد. هواداران رونالدو بعد از این بازی در شبکه‌های اجتماعی از درخشش او برای طعنه زدن به رقیب سنتی‌اش لیونل مسی استفاده کرده و می‌گویند رونالدو بار دیگر نشان داده که شایسته عنوان "برترین فوتبالیست تاریخ" است.

 

1451839

 

رونالدو در بازی دیشب نود و ششمین، نود و هفتمین و نود و هشتمین گل ملی خود را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های ملی‌اش بیست گل بیشتر از گل‌هایی شود که مسی تا کنون با پیراهن تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است.

 

بحث و جدل بر سر اینکه کدام یک از این دو اسطوره، بهترین بازیکن این نسل و حتی بهترین فوتبالیست تاریخ است سال‌ها است که بین هواداران آنها جریان دارد. بعد از درخشش دیشب رونالدو طبیعی بود که هوادارانش فرصت را غنیمت شمرده و به ستایش از ستاره پرتغالی بپردازند. رونالدو حالا با رسیدن به رکورد علی دایی و تبدیل شدن به بهترین گلزن ملی تاریخ تنها 12 گل فاصله دارد.

 

1451662

 

یکی از هواداران رونالدو در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" شک ندارم که مسی الان در اوج حسادت است". کاربر دیگری در این باره نوشت:" هواداران رونالدو اصلا آنقدرها به فکر مسی نیستند. طرفداران مسی همیشه چشم‌شان به درخشش‌های رونالدو است". هوادار دیگر رونالدو در توییتر نوشت:" سه گل دیگر باقی مانده تا کریس به صد برسد. مسی فقط می‌تواند رویای این را داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها