کد خبر : 1649909 | 24 آبان 1398 ساعت 13:30 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو به تاتنهام: چرا کوتینیو را نخریدید؟

به گزارش سان، مائوریسیو پوچتینو در دیدار با رئیس باشگاه تاتنهام خواستار اطمینان از جایگاه خود در این تیم شده و به خاطر عدم جذب فیلیپ کوتینیو به تندی از مدیریت تاتنهام انتقاد کرده است.

پوچتینو به تاتنهام: چرا کوتینیو را نخریدید؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام که به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر با انتقادهای زیادی مواجه است در دیدار با رئیس این باشگاه از او خواسته که نسبت به موقعیت خود در تاتنهام اطمینان خاطر داشته باشد و در عین حال انتقاد تندی بابت عدم جذب فیلیپ کوتینیو توسط تاتنهام کرده است.

 

1451896

 

پوچتینو زمانی که هدایت اسپانیول را به عهده داشت با کوتینیو کار کرده و در طول تابستان اصرار زیادی به جذب او به تاتنهام داشت. اما کوتینیو در نهایت بایرن مونیخ را انتخاب کرد و راهی آلمان شد. پوچتینو بعد از انتقادهای جدید خود از رئیس باشگاه از او خواسته برای جذب بازیکنان جدید هزینه کند.

 

1451897

 

سان می‌گوید پوچتینو از این بابت ناراحت است که نمی‌داند بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر، آیا باشگاه تاتنهام به او فرصت خواهد داد که تیمش را بازسازی کند یا بعد از چند نتیجه نه چندان خوب دیگر، عذر او را خواهد خواست.

 

تاتنهام بعد از نایب‌قهرمانی در چمپیونزلیگ در انتهای فصل گذشته، در فصل جاری شروع فاجعه‌باری داشته و بعد از کسب تساوی 1-1 در بازی اخیرش برابر شفیلد یونایتد، از دوازده بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب سه پیروزی شده است.

 

دیدگاه‌ها