کد خبر : 1649910 | 24 آبان 1398 ساعت 13:50 | 78.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که نیستلروی، رونالدو را به گریه انداخت

لوئیس ساها ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید رود فان نیستلروی، ستاره هلندی شیاطین سرخ یک بار با کریستیانو رونالدوی جوان درگیر شده و رونالدو را به گریه انداخته است.

روزی که نیستلروی، رونالدو را به گریه انداخت

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد با ذکر خاطراتی از دوران حضورش در این باشگاه می‌گوید یکی از عجیب‌ترین خاطرات او به زمانی برمی‌گردد که رود فان نیستلروی، مهاجم هلندی بزرگ شیاطین سرخ با کریستیانو رونالدوی جوان طوری درگیر شده که رونالدو را به گریه انداخته است.

 

1451899

 

رونالدو در 18سالگی و زمانی به منچستریونایتد ملحق شد که فان نیستلروی دوران اوج خود را در این باشگاه می‌گذارند و ستاره بی چون و چرای خط حمله شیاطین سرخ بود. رونالدوی جوان آن روزها همچنان در حال پیشرفت بود ولی از همان روزها عطش زیادی برای گلزنی داشت. قرار گرفتن او در تیمی که نیستلروی حریص به گلزنی هم در آن حضور داشت، وجود اصطکاک بین آنها را اجتناب‌ناپذیر می‌کرد.

 

لوئیس ساها با اشاره به درگیری‌های زیاد آنها در تمرینات به فورفورتو گفت:" نیستلروی خیلی مغرور بود و می‌خواست همه پاس‌ها به او برسد. برای همین مربی که می‌خواست به روند پیشرفت رونالدو و وین رونی کمک کند گاهی با نیستلروی به مشکل برمی‌خورد".

 

ساها در پاسخ به سوالی درباره این شایعه که نیستلروی، رونالدو را به گریه انداخته گفت:" بله. مساله اینجا است که آنها یک بار زمانی با هم جر و بحث کردند که پدر کریستیانو تازه فوت کرده بود و آن روز برای دعوا اصلا زمان مناسبی نبود. وقتی دو بازیکن پرشور و با شخصیت‌های قوی با هم برخورد کنند از این اتفاق‌ها می‌افتد. ولی من شک ندارم نیستلروی الان از بعضی کلماتی که آن روز به زبان آورد پشیمان است".

 

 

دیدگاه‌ها