کد خبر : 1649938 | 24 آبان 1398 ساعت 16:57 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال یوواخیم لوو از بازگشت احتمالی گواردیولا

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از بازگشت احتمالی پپ گواردیولا به بایرن مونیخ استقبال کرد.

استقبال یوواخیم لوو از بازگشت احتمالی گواردیولا


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر نشریات آلمانی اخباری در مورد احتمال حضور دوباره پپ گواردیولا روی نیمکت بایرن مونیخ برای فصل بعدی منتشر کرده اند. یوواخیم لوو در آستانه دیدار فردای تیم ملی آلمان مقابل بلاروس در مورد این موضوع و ترکیب احتمالی تیمش صحبت کرد.

 

1451920

 

یوواخیم لوو گفت: "ما امروز با دروازه بان ها در اردوی تیم ملی المان صحبت کرده ایم. مانوئل نویر در دیدار فردا در مونشن گلادباخ با بلاروس در ترکیب قرار می گیرد و مارک آندره تراشتگن نیز در فرانکفورت و دیدار مقابل ایرلند شمالی درون دروازه می ایستد. جاشوا کیمیچ، ایلکای گوندوغان و تونی کروس در بازی فردا در خط میانی قرار می گیرند و سرژ گناربری نیز در خط حمله حضور می یابد، اما من درباره پست های دیگر تصمیم نگرفته ام. تیمو ورنر نیز در شرایط خیلی خوبی قرار دارد.

 

شایعات مربوط به بازگشت پپ گواردیولا به بایرن؟ حضور پپ گواردیولا برای بوندس لیگا بسیار خوب بود. او جزو بهترین سرمربی های جهان است. من نمی دانم که او به بایرن باز خواهد گشت یا خیر و این موضوع مربوط به بایرن است.

 

حضور هانس فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ؟ من خوشحالم که بازیکنان آلمانی زیر نظر او بازی می کنند. لئون گورتسکا برای بازیابی ریتم خود پس از مصدومیت به حضور در این بازی ها نیاز داشت."

دیدگاه‌ها