کد خبر : 1649942 | 24 آبان 1398 ساعت 16:40 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان 1 - مس رفسنجان 1؛

لیگ یک/ نصرتی و ربیعی صدر را به هم تعارف زدند

دو تیم مدعی و بالانشین لیگ دسته یک در دیداری حساس مقابل یکدیگر به تساوی رسیدند.

لیگ یک/ نصرتی و ربیعی صدر را به هم تعارف زدند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران امروز وارد هفته سیزدهم خود شد. در یکی از مهم ترین بازی های این هفته تیم فوتبال گل ریحان در کرج میزبان مس رفسنجان بود. این دو تیم که از بالانشین های جدول رده بندی لیگ یک هستند، دیدار بسیار مهمی با هم داشتند و برنده این بازی می توانست در صدر جدول قرار بگیرد.

 

اما نهایتا در تقابل این دو تیم بهترین نتیجه برای دیگر رقبا به ثبت رسید. در بازی امروز در شرایطی که نیمه اول بدون گل به پایان رسید، در دقایق نخست نیمه دوم تیم گل ریحان توسط کیانوش میرزایی به گل رسید و خود را در آستانه برد و تداوم صدرنشینی قرار داد. اما در دقیقه 58 بازی بود که حمید گلزاری از روی نقطه پنالتی دروازه گل ریحان را باز کرد تا مس از این دیدار مهم دست خالی بیرون نرود.

 

با این تساوی، شاگردان محمد نصرتی در گل ریحان صدر جدول را تقدیم نود ارومیه کردند و خود با 25 امتیاز در رتبه دوم ایستادند. مس رفسنجان هم به امتیاز 24 رسید و در رده سوم جدول قرار گرفت. تیم گل ریحان که حالا به آمار 7 بازی بدون باخت رسیده، در بازی بعدی خود نیز حریف قدرتمندی به نام بادران در پیش دارد. شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان هم هفته آینده به مصاف دیگر تیم خوب امسال یعنی خوشه طلایی خواهند رفت.

دیدگاه‌ها