کد خبر : 1649945 | 24 آبان 1398 ساعت 16:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان بیاتلو گل نمی‌خورند

لیگ یک/ ناخوانده ترین مهمان صدر: نود ارومیه

نود ارومیه با شکست خوشه طلایی ساوه به صدر جدول مسابقات لیگ یک صعود کرد.

لیگ یک/ ناخوانده ترین مهمان صدر: نود ارومیه

به گزارش "ورزش‌ سه"، از هفته سیزدهم مسابقات دسته اول کشور تیم نود ارومیه در بازی خارج از خانه خود به برد مهم و حساسی برابر خوشه طلایی ساوه رسید و با یک گل شاگردان محسن عاشوری را شکست داد.

 

خوشه طلایی هفته گذشته در دقایق پایانی مقابل بادران شکست خورد و نود ارومیه نیز در خانه مقابل مس کرمان با نتیجه تساوی متوقف شد تا هر دو به دنبال سه امتیاز این مسابقه باشند. به همین دلیل شاگردان عاشوری به دنبال کسب برد مهمی بعد از چند هفته بودند اما حریف سرسختی به نام نود ارومیه به سد آن‌ها خورد که خیلی سخت گل می‌خورد.

نیمه اول این دیدار با احتیاط دو تیم دنبال شد و بیشتر بازی در میانه میدان جریان داشت و هیچ کدام به گل نرسیدند. اما در نیمه دوم نود و خوشه طلایی برای رسیدن به گل، دست از نمایش محتاطانه برداشتند و تلاش زیادی را انجام دادند. در نهایت شانس با نماینده ارومیه همراه بود. این تیم در دقیقه 80 موقعیت بسیار خوبی را به دست آورد و علی کرمی توانست گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه میزبان کند و سه امتیاز حساس به ارمغان آورد.

 

نود ارومیه با این برد از توقف دیگر مدعیان نهایت استفاده را برد و با 26 امتیاز به صدر جدول مسابقات رسید. خوشه طلایی هم با 20 امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.

 

دیدگاه‌ها