کد خبر : 1649966 | 24 آبان 1398 ساعت 18:48 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو:

ساری و گواردیولا خیلی شبیه یکدیگر هستند

دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس از انتقال به این تیم رضایت دارد.

ساری و گواردیولا خیلی شبیه یکدیگر هستند

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 28 ساله و برزیلی سابق منچسترسیتی، در تابستان امسال راهی یوونتوس شد و وی در ترکیب این تیم نیز در این مقطع کوتاه نمایش خوبی ارائه داده است. دانیلو مدعی شد علیرغم وجود تفاوت هایی، بازی کردن زیر نظر مائوریتسیو ساری و پپ گواردیولا تقریبا مشابه است.

 

دانیلو گفت: "تورین با منچستر بسیار متفاوت است. در تورین هواداران بسیار پرشور هستند و شما را در خیابان متوقف می کنند. من آنها را دوست دارم و آنها با محبت و انگیزه بیشتری به سمت شما می ایند. من دارم به تدریج با شهر آشنا می شوم و احساس خوبی دارم. پیش از این نیز می دانستم که غذاهای اینجا بسیار فوق العاده است.

 

1451946

 

من در منچستر فقط تعدادی معدود گزینه برای غذا خوردن داشتم. درعوض در ایتالیا فرهنگ آشپزی فوق العاده است. ما باید مراقب باشیم وزن مان زیاد نشود. بازی کردن در لیگ برتر پرفشارتر است، اما در ایتالیا سبک فوتبال بسیار تاکتیکی بوده و این موضوع شما را مجبور می کند که بیشتر فکر کنید.

 

مائوریتسیو ساری ایده هایی مدرن دارد، دوست دارد خط دفاعی بالا بازی کنند و او از ما می خواهد توپ را حفظ کنیم. ساری و گواردیولا از بسیاری جهات به ویژه در رویکرد دقیق تاکتیکی و حرکت بسیار شبیه هستند.

 

آنها حریفان و حرکات لازم را برای پیش بینی هر وضعیت را مورد مطالعه قرار می دهند. بازی کردن در سیتی ماشینی بود، اما ساری آزادی بیشتری به بازیکنان برای ابتکار عمل می دهد. اما مدل های آنها یکسان است و من برای عادت کردن زمان لازم دارم. عادت به بازی زیر نظر گواردیولا برای من دو سال طول کشید. من فکر می کنم اگرچه ساری تازه به تورین آمده، اما شرایط در یوونتوس خوب پیش می رود و ما در مسیر صحیحی قرار داریم."

دیدگاه‌ها