کد خبر : 1649999 | 25 آبان 1398 ساعت 00:33 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

همایش هزار نفری مهارگر دیابت برگزار شد

تای‌چى رویاروی مرموزترین بیماری قرن (عکس)

روز گذشته شاهد اتفاق ویژه ای در ورزش ایران بودیم. در روز جهانی دیابت، همایشی از سوی مردم و تایچی کاران درباره مهار بیماری دیابت برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز جمعه از ساعت ١٥ لغایت ١٨ با حضور بیش از هزار نفر از تایچى کاران و مردم علاقه مند به ورزش در محل بازار بزرگ ایران، همایش تاى چى مهارگر دیابت برگزار گردید. مراسمی که به همت کمیته تاى چى فدراسیون ووشو و انجمن دیابت ایران به میزبانى بازار بزرگ ایران کار خود را آغاز کرد.

 

مهمترین بهانه البته برای برپایی این همایش تاثیرگذار، روز جهانى دیابت بود که در محل آبنمایش موزیکال ایران‌مال با حضور مدیران، اصحاب رسانه و خیل وسیعى از مردم علاقه مند به ورزش برپا شد.

 

1451981

 

در این برنامه علاوه بر انتقال آخرین تجارب در بهبود و کاهش قند خون توسط تاى چى، از شرکت کنندگان به صورت رایگان قند خون گرفته شد و در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزى اهدا گردید.

 

1451978

 

1451980

 

تای چی یا تای چی چوان (Tai Chi Chuan) نوعی ورزش رزمی چینی است‌، شامل تمرین‌های بدنی نرم و ساده که به طور معمول به هنگام صبح و به صورت گروهی انجام می‌شود. در این ورزش که حرکات در آن بر خلاف ورزش‌های رزمی شدید، کند است عضلات آرام‌آرام تقویت می‌شوند. تای‌چی شرایط فوق العاده ای برای مهار بیماری مورد نظر دارد و سبب می شود که روند پنهان ایجاد التهاب در بیماران دیابتی مهار شود.

 

1451979

دیدگاه‌ها