کد خبر : 1650173 | 25 آبان 1398 ساعت 22:21 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس نمی خواهد به رئال مادرید بازگردد

دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی آرسنال علاقه ای به بازگشت به رئال مادرید ندارد.

دنی سبایوس نمی خواهد به رئال مادرید بازگردد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تحمل نیمکت نشینی های متوالی در ترکیب رئال مادرید، دنی سبایوس در تابستان امسال تصمیم گرفت به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت دهد و این هافبک جوان با قراردادی قرضی و یک ساله راهی لندن شد.

 

رئال مادرید که تمایلی به از دست دادن دائم دنی سبایوس نداشت، هیچ گونه بند فروش برای آرسنال در قرارداد در نظر نگرفت تا هافبک 21 ساله خود را در تابستان سال 2020 ملزم به بازگشت کند، اما به نظر می رسد خود دنی سبایوس خواهان ماندن در آرسنال بوده و نمی خواهد دوباره در برنابئو بازی کند.

 

1433661

 

نشرسه آ.اس ضمن اعلام این مطلب مدعی شد دنی سبایوس که رابطه خوبی با زین الدین زیدان نداشت، می داند که در صورت بازگشت دوباره نیمکت نشین خواهد شد و به همین دلیل قصد دارد در سال های آتی نیز برای توپچی ها به میدان برود. رئال مادرید برای فروش دنی سبایوس مبلغ 42 میلیون یورو را از آرسنال درخواست کرده و باشگاه انگلیسی امیدوار است بتواند فلورنتینو پرز را برای فروش دنی سبایوس با مبلغ 35 میلیون یورو راضی کند. هافبک جوان اسپانیایی در همین چند ماه حضور خود در ترکیب آرسنال عملکرد خوبی داشته و هواداران این تیم نیز خواهان ماندن دنی سبایوس در جمع بازیکنان آرسنال هستند.

دیدگاه‌ها