کد خبر : 1650307 | 27 آبان 1398 ساعت 10:00 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت یک ماهه برادران عالمیان در ترکیب تیم ملی

نوشاد و نیما عالمیان یک ماه پس از آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز به ترکیب این تیم اضافه می‌شوند تا همراه با دیگر اردونشینان برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک آماده شوند.

غیبت یک ماهه برادران عالمیان در ترکیب تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک - بخش تیمی - از ۷ آذرماه آغاز می شود. قرار است این اردو با حضور ۴ بازیکن اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک و برخی دیگر از پینگ پنگ بازان پیگیری شود این در حالی است که نوشاد و نیما عالمیان با یک ماه تاخیر نسبت به دیگر اردونشینان به تمرینات ملحق خواهند شد.

 

برادران عالمیان که جزو نفرات اعزامی به رقابت های گزینشی المپیک هستند لژیونرهای تنیس روی میز ایران در لیگ فرانسه به حساب می آیند. نوشاد و نیما این روزها در مجارستان تمرینات  خود را پیگیری می کنند و در فرانسه هم با تیم های باشگاهی خود به مصاف حریفان‌شان می روند.

 

طبق برنامه ای که برادران عالمیان در اختیار سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گذاشته اند، آنها تا ۲ دی ماه درگیرِ رقابت های باشگاهی‌شان هستند و از ۱۰ دی ماه می توانند به ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در تهران ملحق شوند.

 

بدین ترتیب نوشاد و نیما عالمیان غیبت یک ماهه در اردوی تیم ملی تنیس روی میز خواهند داشت.

 

رقابت های گزینشی المپیک ۲ تا ۶ بهمن ماه در پرتغال برگزار می شود. نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در این رقابت ها تشکیل می دهند. این تیم با هدایت جمیل لطف الله نسبی در مسابقات حضور خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها