کد خبر : 1650331 | 27 آبان 1398 ساعت 12:50 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

ممی رفت؛ ملوان و آغاز روزهای نو

جدایی محمد احمد زاده از ملوان قطعی شده است. مربی ای که معرف فوتبالیست های بزرگی به فوتبال کشور بود.

ممی رفت؛ ملوان و آغاز روزهای نو

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع که در غیاب محمد احمدزاده روی نیمکت ملوان نشست و هم چنین پژمان نوری یکی از مدیران امروز ملوان از شاگردان محمد احمدزاده هستند. ملوان در سال های اخیر به همراه محمد احمدزاده روزهای تلخ و شیرینی زیادی را در فوتبال ایران تجربه کرد که یکی از آنها صعود به لیگ برتر بود. اما ممی در برابر مشکلات مالی ملوان کم آورد و دستان را به علامت تسلیم بالا برد. البته که این اتفاق محتمل بود؛ احمدزاده رفت تا به جای حضور در تمرین و هدایت تیم از روی نیمکت ساعت ها را پشت کامیون بگذارند تا بیش از این برای گذران زندگی به چالش کشیده نشود.

 

 

حالا ملوان است و مازیار زارع. حالا ملوان است و پژمان نوری؛ این اتفاق ناراحت کننده نیست. به هر صورت مازیار زارع و پژمان نوری داعیه مربیگری دارند و به همین بهانه مازیار زارع بعد از حضور دوباره محمد احمدزاده در راس کادر فنی تیم دستیار شد. این بهانه خوبی است که داشته های مازیار زارع و پژمان نوری به چالش کشیده شود و شاید این دو آنقدر خوب عمل کنند که ملوان صاحب مربیان نو شود. یک مربی با ایده های تازه. هر چند می توان تاکید کرد ملوان پیش از اینکه به یک مربی خوب نیاز داشته باشد به یک اسپانسر مالی قوی نیاز دارد. ملوان زمانی می تواند نفس بکشد و به دنبال ماجراجویی در بازی های لیگ یک باشد که دغدغه مالی نداشته باشد. فوتبال حرفه ای شده؛ این البته یک شعار تکراری است. بازیکن فوتبال بازی می کند که درآمد کسب کند؛ مثل همه مردم. اگر قرار باشد در این بین درآمدی نباشد طبیعی است که ملوانی هم نخواهد بود و دیر یا زود به سرنوشت تیم هایی دچار می شود که نامشان حتی از ملوان هم بزرگ تر بود اما امروز اثری آنها در فوتبال ایران نیست و تنها نامی از آنها باقی مانده است.

 

 

ملوان روزهای نویی را آغاز کرده است. این در بازی با نیروی زمینی پیدا بود. تیم از همان استارت بازی را تهاجمی آغاز کرد. 3 گل به حریف زد. هر چند در ادامه به خاطر کم تجربگی کادر فنی دو گل خورد اما در نهایت به سه امتیاز بازی دست یافت تا دومین برد فصل را تجربه کند. بی شک مازیار زارع اگر سرمربی تیم باقی بماند باز هم دستور به ارایه بازی تهاجمی خواهد داد. ملوان اینقدر در هفته های گذشته امتیاز از دست داده است که دیگر فوتبال احتیاط آمیز برای این تیم جایز نیست.

 

 

البته یکی از تصمیمات ملوان می تواند جذب مربی جدید باشد؛ هر چند که برخی می گویند ادامه مسیر با مازیار زارع به سود ملوان است. به خصوص که از نظر مالی شرایط خوبی ندارد.

دیدگاه‌ها